IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, July 14, 2011

Kemeriahan Birthday Party Iman

1stly aku nk ucapankan banyak2 tima kasih pada yg sudi hadir
mula tu riso gak takut xde yg dtg sbb kan ke sabtu 9 july tu kan ade perhimpunan bersih2 ni kan
risau kot korg takut nk kuar umah ahad tu..hahaa

tp alhamdulillah, ramai yg dtg :-)
majlis start lepas zohor..dlm kul 2pm gitu syarul dtg bwk rombongan org surau
dorg sampai teros baca doa selamat..pastu lunch nasi ayam

elok kul 2.30 gitu kaum2 mak ngan anak jiran2 situ dtg..
meriah btol taman aku ni..mmg sporting la 1 deret umah tu dtg
sbb tu kul 3.20 gitu da start potong kek sbb budak2 da ramai
aku malas nk tggu teros kasi potong..hahaa

budak2 situ pn sgt2 meriah..tak sempat aku nk snap gaya2 kan iman dekat candy buffet tu laju jek dorg amik jajan2 tu sume
hehehee
tapi syiok la sbb havoc buda2 ni
yang kelakar kan, dorg panggil aku acik..hahahaa nama manja utk makcik kot
heheee "acik..acik..sye nk kek.." hahahaa
makcik ok ai skrg :p

My fren Yatt ngan Alisya..punya bz smp xsempat aku nk pelok2 alisya ni
haaisshhh


nak sewa khemah besar xmampu..hahahaa
tu pn khemah org sebelah dorg peniaga

tq la ye abg kakak sbb kasi pinjam see budak2 tu...penuh tangan jek kt meja tu..hahahaa

Mak & Mak Chaq




anak2 sedara aku
time ni family syarul nk gerak blk Tepeng da
Iman da start ngantok


anak awe..pandai dorg bwk diri..siap pakai hat mickey lg

Iman da start ngantok..
nasib tak meragam nangis2..
manja papa ni...

suraya bestfren lama kt Skolah Projek Shah Alam

kawan2 UPM..

Wan opismate ku bersama kekasih hati..hahahaa
pewwiittt wan!!!

little monster & pororo
hahaaa


geng pcm..nana aku cilok gambar ko..tq ye :-)

geng blogger suziey & gee

blogger bernama maya dia jugak ofismate syarul..time ni iman da tukar uniform..panas!!

adik aku..nasib awk dtg
kalo tak majuk 100 tahun..kekeee
ini lah dia cik helena berimej baru..makin manis awk pakai tudung :-)

Menu:
Nasi Ayam
Roti Jala
Roti Canai
Karipap
Meehun
Apam polka dot
-------------------------------------------------------

Iman kan tido dlm kul 5 gitu
dia bangun maghrib tu muke blur2 sbb umah da sunyi
hahhaaa
tq ye korg sbb sudi meriahkan party Iman
yang aku tak jemput jgn kecik ati ye

insya Allah raya nanti kalo ade rezeki lebih aku akan buat open house
aku & syarul mmg suke buat makan2 panggil org dtg umah
kalo dulu lagi la aku siap msk sdiri..tp ni ade Iman agak kemalasan

so takat kena kemas umah lepas kenduri tu ber2 ngan syarul ape la sgt
dulu lagi aku msk sorg2 pastu kemas ber2 ngan syarul
so xde la istilah aku ngomel2 penat dlm entry lepas tu sbb aku tak ikhlas utk panggil org dtg umah ke ye..sbb EVERY YEAR aku buat kenduri mkn2 kt umah
kalo aku tak ikhlas mmg aku tak buat...
so please jgn judge aku begitu ye kawan2..kecik ati aku :p

15 comments:

Izza - Jiejah said...

apesal gmbr kami x de ..sentapppp hahahahaha .

tp meriah la besday iman , tu baru 1thn ,kalau 5thn dia dah pandai request mcm² ooo

Miss Sasu said...

happy besday Iman! meriah yer .best ..:)

cik helena said...

kalau tak jadi dtg kite pun majuk 100 tahun ngan amer.hahaha miss yu!

syanasaid said...

haah la jiejah..kite tak posing2 ek ari tu???

tq zana

adik, miss akak ke miss amer tu??konpius
hahaaa

A.H.A.D said...

kalau dtg awal sket leh jumpa awe...
Tapi ok gak lambat pun sbb xdela segan sgt org ramai hehe

AdanyaKauUntukku said...

wahhhhhhhhhhhh sangat meriah ok

♥cikmOt♥ said...

eh betul la ko acik..takkan kakak lagi kut...prasannn...hahaha

watyz said...

meriah nyer..seronok tgk busday org ek. aku nanti kena gabung kalo nk wat besday sbb ahli ramai. hahahha

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

meriah smp aku lupa letak nama kt presie iman tue .. puzzle chungginton tue dari kami .. hope iman suka yer ;-)

qemaishak said...

meriahnya kak, budak-budak pun ramai lagi nampak meriah..puas hati kan kak buat parti sambutan meriah gini:)

Anonymous said...

eh suziey pon ada ye
xjumpe plak kite

Pepel BoNda AmaNi said...

rugi sangat...memang nak datang....tapi apa daya....ayah aku sakit masa nie...hari isnin dia meninggal...terpaksa balik kampung....anyway iman..nanti ada rezeki kita jumpa k

Iela Fazielah said...

isy....tingginyer nana.. mcm galah... hehe... syana..meriahnyer... rasa rugi sbb xdpt dtg... nnt aku post hadiah utk iman ye.... yg penting 1 hari bersejarah mampu memberi kenangan utk anak kita.. ko jgn lupa print gmbar2 ni buat album every yaer tau... aku buat every year bday celebration... skrg syafiqah dah besar dia suka tgk gmbar2 bday party dia dr dia baby umor sthn mcm iman...

Mya said...

tq sbb sudi jemput aku :)

sW33tdARLiNG said...

bday budak2 ni kalau ada budak2 yang raikan mmg meriah...!