IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, January 8, 2010

Ape ko rasa??

Kejadian semalam:

Dia: Eh, ko peknen ke??
Aku: Haah *sambil tersengih*
Dia: Iskhh..takde keje len ke ko ni
Aku: *Blur*

*Mungkin dia tak tau kesah aku & tak kenal aku langsung kot..dan mungkin dia ingat aku ni beranak tiap2 tahun, anak aku berderet2

24 comments:

Anonymous said...

ish apa la *DIA* tu... ini mcm punyer org pun ader ka????

** atie + farid + aisyah ** said...

cilakak ye si DIA tu... kuang ajo btul.. ko susah payah harungi mcm2 nak pregnant, die ckp ko takde keje... mangkuk tul!

rasp said...

ayoyo...think before u speak la *si dia* ooiiiiii

Afne said...

sabo le syana, org mcm DIA takkan paham apa yg ko rasa sbb sesedap selera mulut dia mengeluarkan ayat.

kalo ko nk beranak tiap2 thn pun apa DIA sbk? bkn ko mintak duit DIA byr bil sepital kan?

** Perfect Love ** said...

haha main serkap jarang je ;-p fening..fening

helena's said...

bodo punye orang..

atle ♥ waT¡e said...

ish..bukan ke anak tu rezeki plg bharga dr Tuhan..x kira la yg 1st ke yg ke 10 ke..itu rezeki masing²...ehmm..poyo je DIA tu ek..

Nana said...

KUWANG AJAR NYE MULUT..

Tokmi bersuara said...

Syana dear,
Anggaplah itu ayat-ayat 'biasa' dari seorang melayu yang cuba nak mesra tapi tak menjadi. Ala-ala macam ni la:

i) bila kita nampak jiran sebelah tengah basuh kereta..kita cakap " hai, basuh kereta ke?" (orang tu akan jawab "tak, basuh kapal terbang")

ii) Jumpa kawan kat pasar, " hai, beli ikan ke?..(org tu jawab, "tak...beli emas tulin ni ha..")

iii) Nampak jiran nak pergi kerja kita cakap " hai, nak pergi kerja ke? (orang tu jawab, " Tak, nak pergi beranak/merompak bank")

Hehe...relax lah Shana..jawab je "kalau boleh I nak pregnant sebulan sekali"
cobaaaannn.

shakeymirza said...

betul tu syana..pasni awk cakap je..

memang dah xde keje..

mengong tau org tu...

mAr@ZiEy said...

Ish.."DIA" tu tak kenal kot ko..tu yg ayt tak kontrol tu..pang sama dia kalau dia mmg kenal ko

Manjakusayang said...

siapa lah "DIA" yang tak sayang mulut tu! Atau dia yang mulut dia tak ada insurance!

Tak per lah syana... kimm tau mesti hati syana terguris kan... Sabarkan dir... Jangan sedih2 lah... NAnti baby sedih... :)

Anne Zain said...

EH!! kalau ye pon ko takde keje len nak peknen je...ape plak dier nak sebok...bkn dier yg kasi anak ko mkn! huh..ape punya org!

CINTAMANISZ Lite said...

alahai..ada gak org cenni?? kot kalo dia kenal syana pun..tak baik tau ckp cenggitu. Anak adalah rezeki dari Allah tau..hish!!

Nissa Nasar said...

haisy..ape plak ckp camtu kn..ini mcm punye olang pun aka ka?

ppb_ppkp said...

kahhhhhhh..lawak antarabangsa tol la DIA tu...kategori mental gak ler tu. kalo aku jawab..apehal???? jeles la tu..hahahahah..
sabar ek syana..dugaan hidup smua ni

mya said...

terhapa ok.. taktau ujung pangkal nak ngomen lak. eieiie emosi aku nih

Gieyana said...

tu tahap busy body tue..abaikan owg cenggitu..wat bodo jer k!

ratu78 said...

mmg emosi aku baca kisah ni weh...ni lah leh dikatakan 'jongos'...tak tahu hujung pangkal citer nak wat2 mesra alam plak huhuhuhu....

mama_umar said...

lempang aje,heheh

shiemz said...

ala... ayat2 manja jer tu... hahaha...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ya allah macam nie punya manusia pun ada ke???ish2 sungguh menyakitkan hati kan..manusia cam tue..

mama tisya said...

org tu jongos...ahahah

Nana said...

bongoks soklan
lempang je klw aku hehhe