IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, January 29, 2010

Help..help...help..

hi selamat petang kawan2..
ari ni senak kepala pk nk update ape..kuikui

ni aku nk mintak tlg sahabat2 yg baik hati :)
sape pernah tgk kad bwh ni???


korangggggg kalo korg ade kupon tu yg tak mau pas meh kt aku boleh?? *wink*wink*


sbb aku tak cukup time da nk kumpul ni..huhu sian aku kan :(
last benda ni 24/2/2010
tak dan da nk kumpul smp 40 keping tu..huhu

aku teringin sgt kepala tiger tu..tak dpt tiger lion pun ok...

sape baik hati????

11 comments:

Ummi Nuhlan said...

ko nak ke syana??masalahnya aku dah tepek dah.kalo ko xkisah..esok aku pos.tapi ko pandai2 la cabut..
aku ada 5.bak alamat.,aku pos esok

SyaNa said...

ha ye ke??? syg ko imah :)

Atie.Rashid said...

aku ade kad ni, tp aku dh buang... aku dpt setem tu pun aku buang, malas... alololo... awtla tak bgtau awal2....

SyaNa said...

huwaaaa..ruginye atie laling..

Liana Manjaku said...

huhuhu... tak ingat letak mana ler syana oi... Kita minat kepala singa tu! Tp, jarang gi guardian coz kita gi farmasi lagi murah...hehehe maklum ler zaman berjimat cermat...

rasp said...

sis, i ada 3 je...
nak tak? if nak
email alamat u ke
espritrasp@yahoo.com k...
nanti i post kan :)

Diarihatiku1976 said...

lorrr.. aku tak penah dapat .. kalo tak aku beri ko syana....

Anonymous said...

aku sgt jrg ke farmasi klw ko minta aku setem giant aku ada la tu pon aku dah sedekah kan kt budak opis

mama_umar_maryam said...

adehh,lmbt ko ckp syana,byk gak aku men buang je,xper2,hrp ko dpt gak pale tiger,xpon lion,xpon agak2 xsmpt nk kejar due date die,g la kedai cenderahati mane2,hehehe

~Eila Nur Kaseh~ said...

ala sayangnya syana..aku selalu dapat buang je..huhu kalo simpan mesti dah bg kat ko...isk..

Ain Azzahira The Journey said...

syana..dah pos dah tadi.semoga ko dapat la kepala lion tu..