IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, January 28, 2010

Hamboii selera ko syana!!

hi kawan2..da lunch?? makan ape td??
wah aku makan besaq ari ni..bukan makan hebat ye..besar sbb mmg big portion
ala2 cukup 3-4 org tp aku mkn sorg..gile!!

actually mlm td la aku bermimpi makan di kedai ini..smp termimpi2 ok :)
so harus terjah..kang terkilan plak kan

lauk nye simple dimple jek..aku amik tomyam sup..boleh la buat banjir nasi..tp sumpah sedap lg tomyam makcik siam..yg ni 1 mangkuk RM8.00


yang ni la smp termimpi2 aku..ayam goreng special sos (ok tipu!! nama dia lain tp aku tak hafal)
yg ni RM15.00
tapi mmg byk ok..ketat perot aku




da abis 1/2 nasi aku tak larat nk makan..syg lauk..kim plak kenyang mkn kuew teow dia..nasib la driver call kim nk amik brg..teros ajak dia dtg suh perabih lauk..kalo tak membazir jek..

aku la ni mmg kena makan nasi hari2..ni pun mkn tghari kang kul 6 gelupur lapar balik..tp alhamdulillah aku bleh mkn..ade yg teros tak bleh mkn lg kesian..makan jek muntah makan je muntah kan..so selagi korg bleh makan tak yah la diet2 beria..makan jek :p
sbb pengalaman 3 bulan aku tak bleh mkn mmg menyeksakan..tak mo da jd gitu..tak larat ok

ok sekian.

11 comments:

mAr@ZiEy said...

Syana

Aku terliur gler kat Ayam Goreng tu..perghhh..cam sedap teramat je...waaa...

SyaNa said...

mar mmg sedappp..tp tak la teramat..hehee

ezzati said...

bgsla tu..makan banyak2...heeee..ayam tu mmg nmpk sedap la

sara said...

sunggup menyelerakan ku lihat ayam goreng itu..heheheh

mama tisya said...

bgs la wei dh ada selera...mkn byk2 tkpe...aku laporr wei tgk lauk2 ko ini...td tk lunch..esok jd ke tony romas...kata nk pki napkin...kekekeke

Diarihatiku1976 said...

baguslah ko dah boleh makan syana... lecur tgk ayam ko tu

PHiRa said...

alamak, ni yg tetiba rasa mcm tak mo diet ni...teringat 3 bln mkn muntah mkn muntah...huhuhu

Nana said...

wohoo tomyam peberet aku ni sedapnye

Manjakusayang said...

tomyam tu nampak sedap ler syana... his..his... teringin pulak makan tomyam! Tp, kat ner sedap yer...

mama tisya said...

ayam ke..bkn sotong

Nana said...

aku baru je masak tomyam arini...hehehhe