IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, January 27, 2010

Ketika Cinta Bertasbih

KETIKA CINTA BERTASBIH

Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta

Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Ketika cinta bertasbih


*suke lagu ni :)

10 comments:

JiEjAh_DeEn said...

ooowwwhhhh i like too :-D
sgt touching kan ?

SyaNa said...

jiejah~ haah..touching jek rse..

PHiRa said...

ko nak tak aku nyanyikan utk ko..hehhee

MaMa ZuRa said...

saaangat suka

watie said...

my fav too ;D

ALoNa [CintamaniszLite] said...

hmm..kalo suka tu..ok ler. Semuanya utk mood baik syana gak..hehe. Penting tu utk ibu2 hamil ye..hehe..

SyaNa said...

kak phira lagu ni kan ko nyanyi tu..hehee nnt nyanyi utk aku tau :p
sore ko sedapppp

suke gak ye zura..gimme five hehe

kamo pun suke ye wati..nnt suh kak phira nyanyi

tq kak lona :)

Nana said...

aku pun suke br je tadi budak opis suh blutut lagu ni kt nset dia

mama tisya said...

suka gk

sall said...

layan...ketika cinta bertasbih
yg penting aku nak mkn McD Free.