IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, January 22, 2010

Cerita hari rabu

salam kawan2...
oh cerita basi da ni..tp takpe la ye layanzzz je la :)

hari rabu lepas, erryn a.k.a mamatisya dtg opis aku..kami mau lunch together2..
pk punye pk last2 makan kt Penang Village



dulu kalo dtg sini aku suke laksa asam dia..tp sejak2 peknen ni, aku cannot telan laksa..tak kena jek rse laksa tu kt tekak aku :)


oh yg meriah tu air erryn..chocolate ape ntah..selera jek aku tgk erryn sedut :)
aku amik air kopi jek


pastu aku amik mee ni..tak shedapp ok..



ni erryn punye..sedap ke wey??


pastu dessert puding sago gula melaka


ahli majlis :)

erryn a.k.a mamatisya
thanks erryn dtg jauh2 lunch ngan aku :)


syana

us :)


ade kejadian yg tak best tgh makan tu..tgh syok2 makan sambil ngumpat2 gosip2 aku dpt call dr SIL aku..makngah syarul telah meninggal dunia :(
so aku mcm hilang selera da time tu..
lepas makan, balik opis teros shot blk umah sbb nk kemas2 gerak blk seberang perak..
Al-Fatihah utk arwah makngah limah..aminn

7 comments:

mAr@ZiEy said...

Al Fatihah tu arwah Mak Ngah

mama tisya said...

aku nye menu sedap...especially ice blended choc tu...yum2....

al-fatihah utk makngah syarul

Anonymous said...

korang klw makan seme maveles2 kan lapo..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

al fatihah yer syana ... drive blk bebaik .. aku rindu giler kt ko weh ... congrats juga utk good news tu .. jaga diri bebaik k ;-)

A.H.A.D said...

syana, ko nmpk berisi jer hehe..takpe sng ati, baby sihat ;)

mama tisya said...

best2

Anonymous said...

dah try makan kt penang village kat great eastern mall lawa gile tempat dia