IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, January 22, 2010

Moh pekena kopi

tadi ttibe jek tekak rse nk minum kopi sedap + mahal..hahahhaa
plus nk makan sandwich..makanye teros kaki melangkah ke Starbuck bawah opis ni ha
dok sana sorg2 sgt tenang sbb tak ramai org..

minum kopi sambil melayan fb, membaca magazine..ohhh sgt relax minda ku :)
org peknen kan kena hepi2..so kalo ade anasir2 luar yg mcm syaitoonnnnn pangai ttibe nk meroyan boleh blah ok..
takmo aku ngumpat2 ko kang muke anak aku mcm ko..mintak simpangggg :p





aku lately ni kan selalu rse keadaan keliling busuk..hahhahaa padahal diri sdiri yg busuk *wink*wink* so utk melega kan pengudaraan, aku suke hidu benda ni

vicks kanak2..sgt comel bau nye :) secomel penutup kaler pink

tapi syarul tak suke sgt aku hidu ni..takot ade effect..sbb tu aku amik kanak2 punye..sah selamat kot utk kanak2 dlm perot aku ni..

tapi idak la 24/7 aku bau benda ni..hahaha da mcm candu plak aku rse :p

11 comments:

mAr@ZiEy said...

Ish..aku rse cam tak pernah tgk la balm budak2 tu..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

vicks nie kita guna utk baby aidil ... bau cam strawberry skit2 kan .. wangi jer ;-)

SyaNa said...

mar~ ko sama mcm kak phira..ni dia siap kirim suh aku beli utk anak dia

diana~ wangi kan..mmg suke bau dia..kalo letak kt baby lg sedappp

mama_umar said...

vick budak2 ni aku ade,bau mcm stroberi pon ade,alahaii tingat kopi kacang la pulakk (coffee bean,hehe)

Nana said...

ada ek vicks utk budak hehe xtau plak aku.
wah bez nye trn opis je ada setarbak

Gieyana said...

hehehe..tu tandanya mengidam la tue..mengidam cium benda tue..kekeke!

fabulous.farah said...

huhuhu...jangan selalu sangat minum kopi tau..tc~

Manjakusayang said...

syana...kita pun suka itu kopi. dah jadi cam addict tau! Lalu jer depan dia dah terasa jer air dia. Terutama yg baru nie...ala2 honey tu....

Best yer syana vick tu! Nak beli nak...Nak bagi kat Husna...hehehehe

Masa kita peknenkan Husna dulu pun...hari2 mau kopi o ais! Suamiku itu marah... depan dia tak minum ler... Bila kat opis... hari2 kopi o ais!

Nana said...

panas2 ni sedap pekena ice blended

mama tisya said...

aku suka minum kt kopi mhl

mama tisya said...

tp aku tk order kopi,order coklatnye..yum2