IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, March 25, 2010

Menggila ke Genting

Kronologi kes

Time: 8.30 malam tadi
Tempat: depan TV kat rumah

Tepon berbunyi: trutt..truttt..
Jiran: Heloooo..kat mana??
Syarul: kat rumah ni..awat??
Jiran: bukak pintu ni ha..aku depan umah ang

Syarul: ha knape??
Jiran: Jom gi makan kt Genting

(di pendekkan kronologi, setelah aku bersetuju, maka kami ber4 pun menuju ke Genting)

gile wey..kul 9 patut aku da tido..
ni malam tadi aku mendaki Genting bersama jiran
semata2 nak makan..boleh???
hentam je lalalalallaa

sampai2 kt puncak, teros masuk hotel menuju ke Coffe Terrace


tapi sebabkan kami smp da kul 10.00, maka buffet dinner sudah tamat
kena la tggu 10.30 utk sesi Ala carte

sambil tu layan la gambar aku posing bersama jiran (Azu - sori ek kalo salah spelling)


padahal aku sakit pinggang, tapi da smp sana teros elok ko
hahhaa ubat yg mujarab la genting ni


sambil tggu nk Supper, kite lepak2 dulu sambil makan dessert
tapi aku just minum jek..tak lalu nk mkn manis2 mlm td


tu la dia jiran yg membuat onar mengajak kami mendaki malam2 buta
Shuib & Azu


nasib la genting tak sejuk berkabus sgt mlm tadi..kalo tak gigil weyy



ok masa utk makan!!!!!


nasi goreng Nyonya mereka..ingat nasi goreng cina
rupenye lari jauh..ala2 mcm nasi goreng kampung gitu
nyonya dok kampung kot :p


aku jek makan spageti..tak lalu la mkn nasi
nasib sedap


para suami up Sup Ekor yg power
gile pekat..


kesimpulannye:
kami hepi dapat makan kt puncak genting
:)


lepas mmg teros turun balik
sedar diri esk nk bgn pagi bekerja
ikot hati mcm nk amik bilik tido sana jek




Abg Syarul...............jom holiday berdua-lebih-baik :)

10 comments:

Nana said...

heheheh keje gile sungguh kan g genting smata2 nk mkn nasib baik genting tu dekat je

amrul gini la selalu buat benda gila2 tgh ronda kl bole ajk g pd semata2 nk abeskan masa

fabulous.farah said...

hamboih..semangat nye nak g makan

mama tisya said...

wah ko menuju puncak ye utk mkn..nasibaik ko larat...heheheh
tp sure best kalo dpt tdo sana trus...ehhehe

SyaNa said...

nana~ mmg syok sekali sekala buat keje gile kan :)

farah~ tu la,mcm dpn umah takde kedai mkn

erryn~ balik tu teros sakit pinggang wey.time berjalan lupe sakit

gee ryder said...

ni mmg betul gile ni hehe
kalo aku soknye nk keje, mmg aku xgi dah..jgn kata genting, kl pun aku mls haha

mama_umar said...

best eh dpt jiran camtu,hehehe,dlm kepale aku ni pon xsaba2 nk g cuti =(

M@L@ said...

best tol dpt jiran leh layan 1 pale mcm ni...
sakit pinggang pon hilang yer... janji dpt jln yer..hehhehe

ALoNa Cintamaniszlite said...

hohoho...
mmg dasyat ler korang..
leh rush gi genting utk acara makan ni..kira supper ler ni..

mama tisya said...

lama tk p genting..lastyear bln 8 tu pn tk naik smp atas

Nana said...

sebab aku teringat en3 ko ni la aritu aku pon wat keje gile ajk amrul g makn kt genting hahahah