IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 31, 2010

Lemas

really need a vacation!!!!!

tapi sedar diri, suami tgh bz nk final exam
tapi andai suami saya baca blog ni, saya tak mintak pegi jauh pun :)

genting pun ok..tak dpt dok kt AWANA, kite stay kt First World Hotel pn takpe



tak pun kite gi CAMERON..kite amik resort BNM nak?? save bajet :p
lama gak tak mkn stoberi, minum teh tarik terbaekkk dari ladang




paling2 tak pun moh kite ke PORT DICKSON
kite amik chalet BNM gak.pastu kite main2 tepi pantai tgk sunset.sbb kalo nk tgk sun rise kite ni selalu terbabas bangun lewat :p


kite stay 2D 1N cukup la
ok tak cadangan saya, suami??
:)

~peace no war~

8 comments:

Nana said...

dalam banyak tmpt tu aku suka cameron tp takut woo lalu jalan bengkang bengkok

watie said...

akak..bwk2 la berehat kak...risau sy akak ni jln sane cni...

~Eila @ Along~ said...

haa..elokla tu syana..aku pun baru je balik cuti pendek..tenang fikiran...takmo try hard rock penang ke?
syokkk!!

syarul/ acoi said...

sabar ye..

Diarihatiku1976 said...

oklah tu... sabar.. cik abg kumpul duit, tenaga dan kemahuan diri dulu yekk.. beri dia can habis final dulu ya..

mama_umar said...

eheheh,aku xsalahkan ko sbb aku slalu gak dtg 'penyakit' nk cuti nih..hrp2 ko dpt g cuti2 nnt

Nana said...

aku g oliday bese amik 2d3n je xleh lama2 nanti duit manyak abes hahaha

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????