IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 5, 2012

Hujah aku plak pasal benda ni...

keh poyo :p
hujah la sgt kan....

setuju ke kome???.....


aku tak setuju...bukan sbb laki aku tak buncit..hahahaa
tapi sbb ade gak laki yg aku kenal buncit tapi dia suami yang JAHAT..hahahaa

depends la sebenarnye..buncit ke nipis ke, janji hati mau bersih
kang kata sume buncit baik, teros sume suami2 perot mcm peknen 10bulan anak tak kuar2 gak
kalo perot gitu, aku pn takuiitttt..hahhaa
kalah perot aku :p

nampak tak sehat plak kalo over muncit kan..muncit lite2 ok kot
nampak sket "laki org"..
kang perot nipis 6 packs lain macam plak kan
--------------------------------------------------------------------

suami: abang nak start workout kt gym balik
isteri: ala...nnt abang kurus perot 6 packs camne???
suami: ok la tu..rezeki syg la..*senyum muke gatal*
isteri: -_____-


8 comments:

watyz said...

perut 6 packs tu apa? hehehehe

Falsya said...

yes x semua laki muncet baik..aku setuju utk laki aku jer..sbb laki aku muncet tp xde la muncet mcm 10bln x kuar2..hahahaa..

POSH76 said...

muncit ke tak yg penting ati mau baek & responsible hehe

adarnadzmie said...

ada betul jugak kot...:)

mama_umar_maryam said...

hahahaha,x berasas sgt perut buncit tu tande baik..aku suke je perot comel laki aku ;p

Myra Jay said...

Perut 6packs tu lapis 6 ke kurus tp nampak ketak 6?

My hubby muncit dan cheq stuju kenyataan ni :)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

laki aku pun perut ada berisi sket .. tp aku setuju .. yg penting hati tue bersih .. igt family kan ;-)

bada said...

apa yg penting "kerjasama"....ngeh3x...