IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 12, 2012

Ya Allah lindungilah anakku Syamil Iman

Morning!!!
ari selasa aku MC sbb demam plus Iman pn demam..
nasib semalam dpt cuti free kan

tp demam2 aku pn bile dpt MC aku x anta pn Iman gi nursery
xsampai hati nk kejut dia kul 6 pagi tu..ye la sah2 syarul yg kena anta dia gi nursery kan

so aku pn gigih la jaga dia..sempat la masak sup ikan merah utk kami berdua
pastu tghari call syarul kabo suh balik awal..aku x larat sgt2

ni iman di klinik tgh amik neb
skrg ni ko jgn la nk tlg pegang benda tu utk dia
mmg dia tepis2 jek tgn ko..da big boy, sume benda nk buat sdiri..

bile musim kejap2 ujan, kejap2 panas mcm skrg ni mmg ramai la xsehat
iman plak bile musim ujan jek mula la lelah dia jd balik :(
da seminggu dia flu..pastu tambah plak dgn batuk2 mula la dia semput

smlm badan sgt2 panas...dok letak air sume tak reda2 gak
last2 gi klinik masuk ubat kot montot baru reda balik
badan dia susut sgt sbb 2 hari aku jaga ni, dia xmo minum susu
bkn xpaksa..paksa, pujuk sume xjalan :(
harap2 kt nursery ni dia ok la minum susu

ni malam smlm lepas da reda demam teros aktif balik
suke tgk dia aktif
:-)
tapi pagi tadi bangun tido badan dedar2 lagi
harap2 ok la dia ari ni..
*iman, maafkan umi sbb marah2 kt iman time iman nangis malam2..bukan umi xsayang, tp badan umi pn tgh xsedap..umi mmg xlarat sayang...
maafkan umi ye...umi janji akan jaga kesihatan umi demi nk jaga iman...umi kalo bleh pn xmo sakit2..nasib ade papa bleh jaga kite..
love u Syamil Iman

12 comments:

AdanyaKauUntukku said...

dah susut sikit yek Iman ni Syana..

btw..happy akak tgk dia baikk sangat pegang nebuliser tu..

kalau fahim.....mmmmm..

anyway...GET WELL SOON OK

mummy_ayu said...

clever boy la dia..pandai pegang sendiri neb tu..
semoga Iman & umi Iman cepat sembuh key..take care dear!

Mya said...

harap2 iman cepat sembuh ya..
kau pun sama k..

watyz said...

sian nye ensem boy demam. moga cepat sembuh yer. ko syana, take care...

POSH76 said...

doakan iman cepat sembuh..sian kalau tengok budak2 sakit ni..

Falsya said...

ya ALLAH..kesiannye..get well soon kayh..

♥ Wina ♥ said...

eh, Syamil...nama dekat² ngan anak saya Syakil :-)

baiknya Iman x nanges pun masa amik neb...kalau Syakil hari tu meraung² huhuhuuuu

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aku cam kenai jer klinik tu ..he.. syana ko kena stanby ubat demam yg punggung + kool fever kt rumah .. so kalau pns sgt dah ubt backup

Iela Fazielah said...

alhamdulillah...iman`dah sihat...comel pulak rupaia pegang neb sendiri

SURIA AMANDA said...

musim la skrg..si kembar anak buah kesayangan aku tu pun sama...

My Love.. said...

good boy la iman pgg neb sndr..

get well soon to both of u

~diAhOntHeblOg~ said...

hikhik..comel je die duk atas kusi tu sambil pakai alat pernafasan tu..hahaha