IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, April 3, 2012

Pergi ke Tesco Setia Alam walaupun mengantok

ni kesah semalam...balik keje sampai umah da kul 7.30 malam
patut kalo hari2 biasa tu, aku kemas2 ape yg patut bersih2 kan diri..
kul 9 gitu teros masuk tido..mmg takdenye istilah tgk2 TV ke

Iman pun gitu la..kul 9 da lena..

tp smlm terpaksa keluar ke Tesco..mencari barang yg sgt2 penting
huhu...time nk kuar kul 8 malam tu Iman mcm xmo kuar
siap ajak baring kt katil..hahaaa
nampak sgt letihnye

tgk la muke budak letih..nampak kan dia sleepy
kesian dia


tp syarul & iman jek yg makan nasi ayam ni
dorg share2 jek..
feveret Iman tauhu jepun tu..abis 1 bekas tu dia makan sorg
aku yg konon nye diet ni...konon je la..hahaaa
teros oder coolblog..amik chocolate Oreo..
heavennnnn..hahahaa
diet la sgt!!!!

xpe..janji dia makan banyak..tu da buat aku lega
sbb ramai ckp dia kurus..huhu sedey aku :(

abang buat gitu x nampak pk pipi tu kurus..hahaaa

kite kasi Iman hepi2 dulu main games...
yang tu entry lain la ek :-)
saje amik troli gitu sbb konon nk kasi dia tido kejap
dpt lena kejap ok gak kan..tp xde nye
mata da sepet, tp dia pny tahan la xmo sleep..haaisshhh

so ini lah barang yg penting sgt2 tu
sbb mmg kat umah da abis stok
cuak ok!!! hahaa
selalu beli kt Speedmart 99 dpn umah aku ni jek
beli yg refil dlm kotak tu (700gm)
..sekali bleh plak dr last week abis stok
so gigih la pun pegi tesco memalam hari keje
mmg kalo takde emergency gini takde maknanye aku nak kuar hari keje
letih!!!
ini pn kt Tesco xde yg dalam kotak tu
so bantai la beli tin..mahal sket la kot dlm tin ni (1.6 kg)
selalu kalo kotak tu aku beli 7 kotak untuk stok sebulan
yup iman ni kuat minum susu..
ni pn aku xpasti cukup ke tak stok sebulan..

6 comments:

rasp said...

anak2 nie bila dah lasak skit...
senang jer kurus kan sis...
kalolah kita mak2 leh gitu...
kan best :)

Pepel BoNda AmaNi said...

amani pun kurus skrang..doc cakap..klu x naik berat nanti kena rujuk ngan dietician huhuhuhuhu

~diAhOntHeblOg~ said...

haihh..hang bukan gemok ponnnn

My Love.. said...

banyak nya iman minum? owhh padan la kena tkr pampers slalu..farouq tu..kurang minum air n susu...

nnti jmp n lepak lagi ye iman..kita g lepak empire lepak playarea

mama_umar_maryam said...

skg budak2 ni dh share susu,sng sket hehehe..tp 1 tin beso tu xsmpi seminggu ;(,xpelah,utk anak2 ..

Afne said...

waahhh sedapnya coolblog. blk kg nk beli lah huhu