IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 8, 2011

Ayam Sos Oren

kan ari tu aku btau aku beli buku resepi chef hanieliza kan???
akhirnye berjaya gak aku try salah 1 resepi dlm tu

taraaa.....Ayam Sos Oren
buat sos tu guna limau sunkist
tp mcm tak menjadi jek..hahahaa
agaknye aku derhaka kepada resepi ;p

tak molek la aku tempek rsepi dlm ni..kalo nk korg try gugel ek
tak pn gi cari buku resepi chef tu :-)

4 comments:

Nana said...

hahahh derhaka kepada resipi ek hehehhee
ala kdg2 kita oter je ikut sedap tekak kita..jadik je

ieda said...

alooor sedapnya dikk .. ayam sos oren tuu x pernah akak makan .. tapi pernah dgr kawan masak .. teringin gak nie :)

dalila said...

amboi syanaaa..... siap buat ayam sos oren lg ek...kelas ko syana..bg iman mkn mesti kenyit2 mata dia thn masam...

mama tisya said...

ingt menu ni time kita mkn kt ikano tp restoran tu dh tutup..mn ntah ilang