IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 5, 2011

Tolong! Awek aku pontianak

Sumpah aku gelak2 tgk cite ni
mula tu konon nk tgk wayang..sekali terlalu bz (sori bob)
so order Astro 1st je..

best la cite ni..smp aku tgk sehari 2kali
mlam b4 tido pastu time bangun sahur sambil nk tggu subuh tu..hahaa
gelak2 aku tgk

aku suke of cos la BOB yg belakon..dia mmg terbaek la..
lg 1 aku suke BFF bob tu ngan opismate bob lelaki yg selenge tu..menjadi sungguh la watak dorg tu

tp mmg best la cite ni..aku pny langganan abis mlm ni kul 10mlm..sempat lg ni nk tgk 1 round lagi

sape2 tak tgk lagi moh la oder kt astro 1st
*ceh menci2 astro caj mahal pn sempat lg oder kan :p*


5 comments:

Bulan said...

aku suka gak tengok citer nih, kelako.. hahahha.. giler ah cakap gaya gay abis.. mampos gelak bff.. hahahha

Anonymous said...

citer nie memang bestttt sangattt...saya tgk kat wayang lepas tu beli dvd lak...tak rugi sebab citer nie best n kelakar sangat...suke tgk watak bob,budak baik...haha-diehardfanzahiriladzim- -nadia- ^-^

POSH76 said...

bob ni berlakun citer apa pun mmg terbaek...

watyz said...

wayang rupa nyer.. hehehehe

Dee said...

dee tgk citer baru semua versi download saje..cucuk pakai thumb drive..hehehe..selamat duit bagi kt asteruk tu..