IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 8, 2011

Dugaan bulan Ramadhan

morning!!!
mari ceriakan diri pagi2 senin ni :-)

jumaat lepas syarul otw amik aku dia ttibe mengalami xcident..
kete udah langgar montot vios tu :(

tak memasal buke posa kt balai petaling jaya nk kasi settle repot sume
tp alhamdulillah xcident lite2 je kan..janji sume selamat

vios pn idok ler terok sgt

terok tak terok pn kena gak anta repair..ntah bile nye siap


so yg teroknye kami la...da la baru jual waja..so mmg harap belas kasihan org jek nk kasi pinjam kete..nasib la abang ipar syarul nak kasi pinjam 1 kete dia..kalo idak, melayang duit nk sewa kete


bukan murah nye sewa kete..kancil burok pn RM60/day..ko kali la brape hari kete vios ni siap..mau nye ratus2...udah ler nk raya kan...mmg dugaan btol
tp xpela...Allah nk duga sebelum bagi kite ganjaran mungkin :-)


walaupn begitu, aku hepi di pagi isnin ni..no moody2 ye :-)

6 comments:

watyz said...

aku kena sblm puasa. terbang 1k sbb ins x cover sume. ni kire kete ko kena langgar la ek??

Iela Fazielah said...

betul..jgn moody2.. tp agaknyer kalau xdpt pinjam kete..mesti moody gak..hehe...

AdanyaKauUntukku said...

alahai....
akak ngeri bila 'keta' kena langgor........
perkara utama difikirkan
aiyakk terbang duit

~NuRuL FaRaH WaHiDa~ said...

ala..kesiannye..rindu nak naik vios akak lagi..

PUANSTOBERI said...

adehh...penin..penin..

tkpe la tu. as u said, mungkin ada ganjaran lain Allah nak bagi nati :))

Nana said...

adohai....
nak raya nk pakai duit banyak
time tu la jadi menda2 xduga kan dugaan ni ..sabar ek