IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, August 9, 2011

Ya Allah murahkan la rezeki kami...

Sape2 yang dtg Kampung Baru sila la singgah gerai air kami
ko masuk ikut pintu gerbang kg baru tu gerai kitorg kt belah kanan ko

tu syarul tgh pow air utk aku bwk balik..hehee
xde la kata bleh untung banyak..takat bleh buat utk cover duit minyak balik kampung pn da syukur sgt2..

10 comments:

AdanyaKauUntukku said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

PUANSTOBERI said...

eh.. la....
kalo tau lama da aku pi. biler ko ada? nati aku pegi. da katanya area umah aku je ni. HIhi :>

♥cikmOt♥ said...

syana moga terus murah rezeki weii...amin

pnsusu said...

moga makin murah rezeki syana...amin

Afne said...

pandai korg cr side income. good luck babe. aku klu eddy ada mau aku ajak dia pi bazar kg baru :)

watyz said...

amin.. moga murah rezeki ko... :)

~MAWAR~ said...

hurmm..insyaallah akan ke kg baru xlama lagi utk acara mjlis berbuka..kalau jumpa kedai boleh singgah beli..=)

Mya said...

korang laki bini mmg pandai cari rezeki. aku salute..

iswatie "colours of life" said...

amin....bulan posa berniaga apa pun laku..ada rezeki punya..rezeki posa...

Pepel BoNda AmaNi said...

wah masyuk la..leh buat backup duit raya..nanti amani datang raya umah iman nyek..kekeke :P