IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, August 8, 2011

Mari menabung...

aku ni start ade Iman la br berjinak2 menabung dlm tabung
dulu mana ade tabung :p

time budak2 dulu ade la mak pak sediakan tabung
tp selalu sgt aku korek..hahahaa

skrg ni saje ajar Iman suh letak sdiri duit dlm tabung


yang ni mmg khas tabung dia...da penuh kasi masuk bank dia
tu je la pn saving yg aku mampu nk kasi iman..nk potong bulan2 secara tetap mmg mak xmampu nak..


harap2 da besar kang Iman kekalkan la tabiat suke menabung ni ye


jangan plak suke korek tabung mcm mak pak ye..hahaaa




ni agak2 tak cukup duit nk buat raya ni aci tak korek tabung anak??? kekekeee


10 comments:

PUANSTOBERI said...

gud..gud..dari kecik ajar dia menabung.

Iman nak duit raya tak?? meh dtg umah auntie raya nati meh.. hihi :D

mama_umar_maryam said...

hehehehe,no komen lah,kdg2 aku korek tabung budak2 nih ;(

Iela Fazielah said...

bagus syana..ajar anak ko menabung... aku gak malas.... so tipa2 buln aku siap2 potong gaji mskkkan duit dlm akaun tabun haji budak berdua tu Rm40 sebulan... kalau x...mmg miss....

watyz said...

menabung jugak tp duit syiling je la. mmg tiap kali htr ke tabung haji berat amat la hai. bole la wat simpanan sikit2 kan. bak kata ko nk potong bln2 tetap x bape mampu. hehehe..

Afne said...

syana, tabung anak2 aku kongsi dgn ayahnya. punya la bsr tin biskut 4 segi tu. bdk2 ni pn dh tau dpt je duit trs cucuk masuk tin hehe

AdanyaKauUntukku said...

akak potong otomatik siap2 setiap bulan tuk anak2.......

sbb kalau tunggu mak dia masukkan..sah mak dia kata..

"jap ye..tunggu bayar itu ini ada lebih baru masuk...huhuhu...."

qemaishak said...

bagus iman..nanti simpan leklok ye, nanti raya penuh la tabung tu:)

~MAWAR~ said...

alhamdulillah..kecik2 dah pandai menabung..=)

Dee said...

tak aci ooi..hahaha..anak2 dee pun ada tabung masing2..seronok tengok bila dorang pandai menabung..

Nana said...

wah dah nak penuh tabung iman
xlama lg duit raya boh dalam tabung ni ye