IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, August 5, 2011

Meriah buka puasa semalam

morning!!!
hari ke 4 smlm baru rasa meriah...sbb dpt buke posa dgn org yg ramai..hahaa
b4 ni aku buke ngan Iman jek :(
sambil mkn sambil bertempik marah dia dok panjat kusi la..stress mak!!
buke pn just beli jek kt param

smlm balik keje laju2 masuk dapur
kt opis smlm turun market bawah beli ikan sembilang..feveret syarul
dia request nk mkn ikan sembilang sambal..

taraaaaa......IKAN SEMBILANG SAMBAL

pastu ttibe nk masak ikan masin lemak cili api
sgt2 senang :-)

taraaa......MASAK LEMAK CILI API IKAN MASIN (aku tak tau nama ikan masin tu)

partner syarul (EL) yang dtg smlm..
da alang2 dia anta syarul balik umah aku suh dia ajak family buke sini
br la meriah uolls :p

Iman pn suke la ramai2 org
tu aksi excited nk amik gambar..hahaaa
dia kalo gelak kadang bleh smpai buat gaya tutup muke
tu kire abis kelakar la tu


bapak2 tgh bincang strategi :p

hari ni dijangka buke ngan iman jek..
so mmg xmasak la aku..yahoooo!!!!!!


8 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak ari2 beli lauk tuk berbuka

sahur je masak sendirik..how how...

tapi kalau hari biasa pun cam tak masak juge..hehehheh

mama tisya said...

aku takat ni tk pegi lg pasar ramadhan..tp masak pn tkde la byk..menarik je lemak cili api ikan masin..ye la kalo berdua je ngan iman senang bli je

Nana said...

aku tumpang makan umah mak je hehe
tp minggu pertama ramadhan ni amrul ada
bole la buke sama..pastu xde dah jumpe pas raya

♥cikmOt♥ said...

huhuhu...ikan masin tu nama dia ikan kurau kut kalu aku tak salah...berdarah biji mata aku nengok menu ko yang meriah ni...nyesal datang sini tau...sob osb

watyz said...

rajin nye syana masak. kiut iman ketawa tutup muka..

gee ryder said...

ikan sembilang tu cam ikan keli yer?

qemaishak said...

Berbuka ramai2 gini best kan kak..nak masak2 pun semangat sebab ada orang tolong habiskan..

Comel jek iman gelak2 kelakar tutup muka gitu..geram nengoknya.

Gieyana said...

mmg meriah kan buka posa ramai2 nie..menyelerakan jer tgk sambal ikan ko tue..:)