IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 20, 2012

Air tangan ibu

baca ini :-)

hehee betul kan???
da besar panjang ni, da ade family sdiri still kadang tu rasa nk makan mama masak

pastu plak, kalo korg nak tau, mama aku ni jarang masak
hehee paham org bz
mama aku masih bekerja ye..sabtu pn koje :(
so paham sgt dia bz penat sume

tapiiiiii kalo dia masak tu, main campak2 pn sedap
masak takde resepi org kata

so lepas balik kenduri Diah tu, gigih aku ni dtg gak umah mama
sbb mmg dari ari rabu lagi aku dok suh dia masak sardin + suhun sup + telur dadar
#mmg feveret adik badik#

tapi mama reply
"dapur dry kitchen"
-maksud dia: mmg malas masak-
heheee

tapiiiii tapiiiii
masa kt kenduri Diah tu dia wasap aku gambar lauk dia masak
hahahaa 
gile ko aku tak datang

walau bagi org lain lauk ni biasa2 jek
tapi bagi aku yg da lama x makan mama masak harus la excited
lagi2 lauk feveret kan
sluuurrppp hirup sup suhun tu
sedapppp

Love u mama :-)

6 comments:

Afasz said...

sedap nmye suhun tuuu..

Afasz said...

singgah n follow sini :D

SYANI said...

Nampak menyelerakan je sup suhun tu..

Falsya said...

syanaaaa!!!..semua tuh mmg feveret aku!!!..mmg combination lauk yg sgt3 perfect..

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sama la..mak aku pon bz, kalau ada tempahan dia nk msk kdg2 x sempt...huhu.

tp cm mn pon mskan mak mmg sedap wpon kelam kabut punya mskan..hehe

Suria Amanda said...

best kan mama masak..xde tandingan..