IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 27, 2012

Beli periuk kat United Kingdom kooo

hahahaa poyo sgt kan sebut United Kingdom :p
ni antara barang yg aku beli dr website UK tu


antara yang da sampai
hahaha ade lagi wei... seram ni syarul dok jeling jek T___T

aku terpikat dgn set periuk VINERS ni sbb kaler hijau
hikhik.... tgh dlm proses nk kumpul brg2 dapur kaler hijo :-)

ni contoh penuh gambar set tu
yg ni kaler rasberry
aku xmo la kaler ni.. x kena tema kata org

ni kalo kt malaysia harga membunuh ye kawan2
ko gi la tgk kt mall yang ade jual set viners ni
mmg tercekik

tapi tapi... aku beli ni x smp RM500 punggggg
sangat morah :-)

oh tak sabar nk pakai
tapi kena simpan dlu tggu kite kasi chantek dapur tu dulu ek
hehee baru la secocok nk pakai Viners
hahaha
* ok sgt poyo*


10 comments:

linalyn mohd said...

pink tu lawa.... aduhai.... lara jiwa aku nih jadinya..

qemaishak said...

lawa gilerrrrr, kenan aku kak
aku pun mnt hijooo gak

mama tisya said...

kerlas ko syana periuk dr UK..kalo tisya tgk color pink tu sure die suka...hehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

alah membeli menang memakai...habaq kat syarul ye..hihi..

SURIA AMANDA said...

cantik...ko jaga2...kang si syarul jeling maut baru padan muka ko...

watyz said...

wohohoho... syantek bebs!!! kenan aku kaler rasbery tu...waaa...

Iela Fazielah said...

mmg mengumpul habis2an ye ko syana... bagus2... aku pulak tgh sibuk nak pakai set periuk tupperware aku yg mahal tu...bertahun buat perhiasan..hihi

Falsya said...

kalau la si nana keding tgk periuk ko nie, mau terliur die..sbb die gile hijau..hehehe

mama_umar_maryam said...

smart weh ijau tu..hahaha,pasni updet citer ber watsapp dgn heels & tux plak, hahahaha

Nad @ MamaZN said...

Wahhhhh...
Ni mesti masak sedap2 ni....
Dh guna periuk cantek =)