IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, December 10, 2012

Yong Tau Foo sedap kat Melaka

Ok ni cerita dinner smlm
Aty ngan izhat bwk aku gi mkn yong tau foo femes kt melaka ni..
Mmg sedap sgt la dia serve dgn sup pastu ada special cili..pedas bg aku
Smp kuar segala air..air mata air hidung..hahaa pedas sedap

Tp sbb aku pn rasa x sedap badan terus xde selera..ngan iman buat perangai molek sgt..huhu mmg payah syarul xde aku nk handle budak ni..huwaaaa

Ok ni br nk check out..still kt melaka lg sbb syarul abis keje kt mitc tu kul 12 mlm

Ok nnt sambung
Daaaaa

7 comments:

Suria Amanda said...

Yong tau fu tu buat aku lapar nok...

Dee said...

xyah gi melaka nok..aku selalu makan kat flat sri sabah cheras tu..makcik tu mmg org melaka pun..terbaik..buka kedai kul 7 mlm tutup kul 9..siap dpt gi haji pun..makcik tu ibu tunggal..laku mcm pisang goreng panas..huhu..

Gieyana said...

aq mmg dh x leh mkn pedas2 nih..kalau mkn confirm sakit perut or sakit tekak..sekali sekala ok ar...huh

nmpak sedap jer..:-)

watyz said...

ko sume pakat pedas weh.. hehehe...
sian ko demam penangan makan memacam kan... hehehe

Anonymous said...

mak ai yong tau fu ada paru
pestime nengok
aku xsuke makan ngan kuah
suke ngan sos

Atie.Rashid said...

wah...sedap wey... aku suke mkn yong tau foo ngan sup die... kat R&R seremban sedap....meleleh2 air idung kalau mkn

eqa_nadirah said...

salam perkenalan... saya dah frinds kat sini....
saya msuk kan link entry ni kat entry saya ye... terima kasih...

boleh lihat disini...

http://eqataurusgurl91.blogspot.com/2013/02/yong-tau-foo-pulau-gadong-melaka-best.html