IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, December 21, 2012

Anak bujang minat masak

hehee.. aku rasa kan aku tau la minat Iman
dia minat masak2 la aku rasa
da la suke main periuk belanga aku kt dapor
pastu bile aku masak sebok nk tolong potong2


ni aitu gi econsave beli menan ni plak




hahaaa bagus anakkkk
lelaki yang pandai masak adalah lelaki yang seksi
hahaa


nanti jadi macam papa tau, tolong isteri masak kt dapur :p
bersungguh ko dia potong benda i smp terpelanting

pastu mmg gi nursery sebok nk bwk menan ni
hahahaa 

robot2 mmg dia kurang minat
kalo yg menan boy pn dia suke mcm kete kecik2 tu, motor ke

pastu obses ngan bola
segala size bola dia suke
kecik besar.. aku rasa umah tu banyak bola


#nanti nk beli dia set dapur budak kaler pink tu la#
hahahaa

9 comments:

nad said...

Chef man....
Eh eh.. Ala2 chef wan kan? Ok le teww ;)

Anonymous said...

hahahah ni dah terbalik mcm mia ni
masak2 dia xminat
tp robot, kereta dia minat hahaha

Unknown said...

hah best main mainan masak2 potong2 mcm chef ni..tisya dlu ada 1 tin mainan ni..jenuh masak2 sayur potong memotong...sok beso iman leh tlg ummi masak skali

Sidratul Muntaha said...

anak bujang aku pun suke msk.
tpil lecehla klu yg adik nak tolong jugak.
last2 aku umpan komputer..
main jauh2..
susah tol!!
ahahaa..
pencapaian terbaek aqil membaking = buat moist choc cake sendiri dgn food processor.aku cuma tukang sukat bahan and tolong tuangkan batter dalam tin and tolong bakarkan dlm oven.
ayat tak boleh blah dari dia:
sedapkan kek ni aqil buatkan,ibu?!!
ceh!!

ALoNa CintamaniszLite said...

seronok ler umi dpt anak suka masak memasak ni..hehe..
anak2 akak setakat tolong2 kupas bawang, blender cabai, tumbuk sambal belacant tu leh ler...tp takde ler minat pun, hehe. Sebab kena tolong jer dorang tu ada kat dapur, ngee

My Love.. said...

farouq pn obses ngan bola T__T smpi skali pecah ada bekas bwk blk kenduri kawin...aritu sepak bola besar habis kipas skrg sudah senget...wadusss

Dee said...

beli brg masak2 ok..tp jgnlah beli warna pink..kang jd lain lak..hehehe..jgn marah...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

oklah tue ..dari dulu dia minat bebenor periuk belanga tu mastercheffff ;-)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x per nnti dia rajin tlg mama dia masak...hehe...anak yg bijak.