IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 18, 2012

Ya Allah berilah aku kekuatan

Morning!!!

wah wah... hari ni org gomen gaji kan... bonus dapat sekali dak???
syukur... aku swasta blom gaji lagi... bonus pn ngak ade ye
sbb raya aritu da sapu peraabih :p

syukur suami mak pn dpt bonus.. ada la tempias2 sket dia kasi kite rasa
hahahaa ... saja la tu nk test kite bleh simpan ke tidok duit tu

da la lately ni tgk website USA tu mengganas2 sales nye
ada plak duit terpijak ni kan..gatal ja tangan
tapi xpe... da org nk test kite kan, kite sahut la cabarakn tu

NO MORE ONLINE SHOPPING!!!

kena kuat semangat ... Chaiyokkkk

jangan ingat mudah ye aku nk tahan diri ni...
bg korg mungkin benda simple... tapi sgt seksa utk aku #trust me#
lagi2 bile menari2 jek duit dlm bank tu kan.,. ikutkan sekali klik bleh settle beli brg..

tapi xpe, mama da bg job kat aku suh soping kan bag dia..hahhaa
lepas gian kan...

aku akan tahan diri ini, aku akan didik diri utk berjimat
semua ni demi cita2 ku..hahahaa #kemain#


da terbayang diri aku SAHM (stay at home mom)
:-)

#wishmeluck

8 comments:

cik helena said...

hehe kakak tolong shopingkan barang baby kte kak..kehkeh satu hape tak beli lagi ne,,

Sidratul Muntaha said...

ahaha..
aku tak minat sangat shopping online sbb pernh terkena sekali.
so..
klu nk beli ape2.
kena semenya dlm tgn.
mujur jugak aku jenis bangsa yg minat cooking tool or baking tool je.
klu begke kasut ke seme dah jadi lunyai baru tukar.


nad said...

Nak dok umh gak ek.cm nana? ;)
Aritu syana ada g kenduri diah ek?
Tgk gmbr baru perasan syana ada...
Masa kat sana tak perasan plak :)

Unknown said...

syana, SAHM lg kuat soping on9...percya lah..hahaha

SURIA AMANDA said...

aku baru decide nak letak pre order produck Alfio Raldo...hurm....sure ko tak minat kan? hahahaha....

watyz said...

aku pon sama mcm ko tgh menahan diri. x pe bawak byk beristighfar... hehhehe

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe...kira orait ler tu bila mama syana siap bagi job utk shopping online kan utk dia...hihi..

kurus said...

setuju dikk
semoga kita dpt menahan nafsu tuu ekeke ;)