IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 13, 2012

Kenapa suami saya gerun

hahahaa tq korang atas komen pasal aku dpt greenlite resign tu
ada yg memberi kata2 semangat 

betul gak kan, bile da resign, aku pn akan sedar diri la bleh kawal diri dr soping kan
gile nk makan pasir kalo xde income pastu nk soping gak

suami kasi duit suh beli lauk, aku gi buat soping..hehee 

suami saya suh stop window soping online sbb, barang2 yang aku tunjuk sume cekik darah
hahahaa
klo kt luar xde plak kan aku nk masuk kedai barang2 gini window soping
sbb aku pn tau rege mahal kat sini

bile online, sume pn aku rasa murah
hahaa pastu plak kan aku kabo, bleh byr smp 3X kan
mau nye syarul x seram....

ni la antara barang2 yg aku saja2 la tunjuk kt syarul kabo nk beli
tp tak beli pun..hahaha
ala...org gurau2 jek tunjuk :p


mau pengsan dapat ni...
kaler hijau pleaseeeeeee

oh fyi, aku skrg ni kureng sket nk window soping brg utk diri sdiri
mcm bag ke, jam ke...
skrg ni kite fokus kt umah ek


pastu aritu aku saja tunjuk gambar set pinggan ni
b4 tunjuk aku ckp
"ok bang, ni konon2 je ek..bukan nk beli..."
hahaha baru dia layan aku..
kalo tak sure dia xmo tgk..
jahat kan pakcik tu

yang lagi terus aku kena bebel bile tunjuk gambar ni
hahahaa
terus dia suh aku beristighfar
hahaaa...
ala....org tunjuk jek bukan nk beli...


siap suh aku terminate acct FB, hahaha
fobia sungguh dia dgn peel aku

akan aku buktikan aku boleh bertahan selama 3 bulan ni 
tempoh penyembuhan penyakit aku ni
#sah2 lepas resign xbleh soping benda2 gini#


tapi ade gak brg yg aku da terbeli..
tu b4 perjanjian dibuat la
tggu barang smp dari UK..hehee
nnt aku show2 kat korg ek...

kalo soping kat MALL xpe lagi
sbb mcm aku ckp la, aku just berani msk kedai yg aku mampu beli je la kan
da katanye xde istilah instalment
hahhaa so sedar diri duit ciput :p

5 comments:

Suria Amanda said...

aku nak beli apa yg aku idamkan..sanggup simpan sikit2 sampai cukup amaun then beli tp tu la..lepas tu xde pilihan..yg aku suka dah kena rembat...sabar jer la...

farikh said...

tutup mangkuk jamban pon beli online? ko mmg terhebat beb! lol

Sidratul Muntaha said...

penutup jamban pun ko suke
tak snonoh tol ko nih
ahahaha
mari - mari kita tgk ko bertahan ke tak
ahahhaha
tpi kitchen aid tu mmg lama dah aku aim
adududud..
kumpul duit tak sampai2..
entah amna aku nak ni
tpi yg pasti
thun dpn thun tak menyimpan..
tgh pose wide lense la..
klu tak

gigih la nyimpan tpi last2 beli benda lain

watyz said...

lawak la ko ni. sama je pangai ngan aku kalo bab shopping ble installment ni. hahahha

Afne said...

beb, aku br sempat baca entry2 ko. pape pun keputusan ko, aku doakan yg terbaik utk korg sekeluarga. sememangnya dlm hidup kita takkan mampu dpt semua benda yg kita idamkan. setiap perkara ada pro & con. perbincangan antara suami isteri itu yg penting sbb at the end, korg berdua yg akan menghadapi semuanya bersama, insyaallah. jgn dgr kata2 negatif org, sentiasa fikir positif.

blh je nk online shopping tp berpada2. mcm aku, kena sbr tunggu 'gaji' masuk. klu idak, mampu nengok aje lah...