IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 12, 2012

Suami bakal takde di sisi :(

huwaaaa ok sedih betul ke sedih tipuuu ni????
hahahaa sedih betul la wei...

katanye syarul bakal OS ke negeri TUTTTT nextweek
takat ni baru kata2 mulut je..blom kuar black white lagi

tapi kena la buat persiapan mental kan
oh fizikal jugak...tu hero kenit aku sorg tu
bleh tahan meraung gak aku kena handle dia sorg2

kalo time dia behave, FUHHH mcm dia la anak paling baik di donia ini
sayang nk peluk ketat2..hahaa
ce kalo dia buat perangai
nangis aku!!!

#tapi dia tetap anak kesayangan hamba#

oh apa persiapan yang kena buat???

ok meh sini share ngan aku, ape novel TEBAL yang korg da baca best gile???

kali ni syarul pegi nak dekat 1week so kena la tebal buat layan atas katil nk kasi lelap mata

bleh aku pegi beli weekend ni..
ye yeeeee.... nak soping novel ;p

13 comments:

Suria Amanda said...

cer gugel alaf 21 and kaki novel nyer web...sure dapat...aku pun dh lama x beli novel

watyz said...

errr... bkn ko dh tau ke dia kena g tu??? ke aku yg salah?? x yah tebal2. bli yg biasa2 tp byk2.. hahhaha

SyaNa said...

blom dpt surat confirmation dr dept dia..so tggu je la jadi ke tidokkk

ni tak sabar nk soping novel ni

qemaishak said...

bertabah la kak..harap iman baik2 je ye, paling risau kalau anak buat feel laki xde kan kak:)

ALoNa CintamaniszLite said...

Takleh ikut jgk ke mcm gi Melaka ari tu?? hehe..

SyaNa said...

tak larat la kak lona saya nk ikut
hahhahaa boring je kang xtau nk buat ape
lagi pn cuti saya da abisss

Pinkjambu said...

Awak suka saya tak? ko dah ade dengan i love u stupid! hahaha.. best oiii, aku memang tak teringin nak beli pada asalnya, sebab tajuk gaya kanak-kanak ribena, perghhh!! cerita memang membuai perasaan!! Aku akan pastikan aku xkan terlepas lagi novel novel melur jelita yg akan datang!

SyaNa said...

noted aku cari melur jelita pny novel

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

Bln lps beli fauziah ashari punya novel yg baru. X igt tajuk dia aku ada uplod kt fb aku

kurus said...

hurmmm x ikut ye dik
tapi tul gak .. kalau x der buat ape2 boring gak kan ..

alamakk akak x minat novel soo x tahu nak sudgest yg mana ekek ;)

Falsya said...

permanent ke laki ko gie situ?..ehhh, tp gie mana?..hehe

rose77 said...

sedang melayan novel melur jelita "i love u stupid"....1389 pages...best jalan cerita dia....

My Love.. said...

syana...g big bad wolf shopping buku g...murah2...