IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, December 7, 2012

Hatten hotel melaka

Morning...
Smlm da selamat check in kt hatten hotel..
Tak sempat lg nk jelajah hotel..

Fyi ni bkn family vacation..aku je la kot yg holiday..syarul kena keje pagi smp malam
Bnm ada event kt mitc sana

So kekdahnye pepandai la aku bwk diri yoo
Susah sgt nk gi memana, aku call je la taxi..
Nk sgt gi klebang minum coconut shake tu

Ok ari ni plan nk gi area bandar hilir ngan iman..sbb esk sabtu sure ramai org kan..
So kite ronda ari ni la
Esk kite lepak kt swimming pool je

Ok itu je live update pagi ni
Daaaaa jmp sat lagi

6 comments:

mama tisya said...

hah pegi klebang mkn coconut shake n nasi lemak sedap

watyz said...

eh nanti aku call ko yer sbb hr ni aku bizi ckit. esok ble jalan2 cari makan. pehal ko dok jauh nau. mitc ngan hattentu jauh tu beb. hatten tu hotel baru. ok ke dok sana???

Eta said...

Jalan2 la kt dlm Padang Pahlawan, shopping pun bagus.
Klu kat ayer keroh nasi goreng udang kat mini malaysia mmg best. gerai ujung sebelah nk kluar..

puanstoberi said...

hatten tu kat sebelah MP. Jalan2 la situ. huhu.
Owh. BNM pun masuk yer SDSI tu. ke event lain pun ada kat SDSI tu. kraf mmg ada la kan. Tp orang bhgn usahawan yg pegi :D

Suria Amanda said...

bestnya coti..coti.....

nadia farahida said...

bestnyaaa!selamat bercuti kak syana! :)