IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 20, 2012

Si Cantik bernama Diah da kawennnnn

Morning!!!!
kenal tidok??
tak kenal?? tak kenal gi main jauh2..hahahaa

Diah ni aku kenal sbb kalo Nana tu dtg umah aku sure heret diah ni..hahaa
dari situ la kenal Diah :-)

Sabtu lepas selamat da dia kawen.. syukur alhamdulillah

biar pun dia jemput aku last minit.. sbb kami tidak fren dlm FB
tapi aku tetap datang ek.. org da jemput kite kena la dtg meriahkan kenduri kawen dia kan

atas sebab2 tertentu, aku datang sorg 
ko mampu pegi kenduri kawen sorg2..hahaha
gile gonjeng aku rasa
kalo ade Iman tu ok la kan.. xde la sorg namanye

ni mmg betul2 sorg
:-)
eh eh suke aku Camera 360 ni
buat muka aku gebu halus tulus mulus
terus kara mcm retis2..hahahaa

sebab tak mo nampak gonjeng dalam dewan, sanggop aku tggu aty dlm kete selama setengah jam
makcik tu dr melaka.. so sesat sket2 tu di maafkan
hahahaa

so da smp aty, kami kedek2 msk dewan
best dewan ade econ...

lawa kan pelamin :-) #gambar carca merba harap maklum#


tumpang family org bergambar kenangan sama pengantin

ni gambar sam2 BFF Diah a.k.a dayang2

kan da ckp gambar carca merba...hahaa
yang atas tu gambar time nk pulang 


sedap ek kek tu.. huhu aku jeling2 jek
tak kan nk mintak sepotong plak kan
hahaha

bersama si gojes Falsya 


hepi dapat jumpa kawan2
dapat makan nasi minyak :-)

best gak gi kenduri solo molo gini..hahaa
aku pk perot aku jek tak yah nak sebokkan perot org
hahahaa


9 comments:

Suria Amanda said...

cantik la Diah tu...suka tgok muka dia sweet jer...

amiey lee said...

Hahaha aiseh kalau tak aku pun ngonjengcke sana sorang..tapi ada aral tak leh smpai kesana....huhu :(

mama tisya said...

tk pernh lg aku p kenduri sorg...nasibaik ko tgu waty..ada geng..hehe

Dee said...

dee mmg malaslah nak gi kenduri..tambah2 takde geng..huhu..tp kalau kwn baik wajiblah kan..siap tidur sana kot..

Falsya said...

xpe..ko gonjeng dlm kete je..dh kat dlm dewan tetibe je ko dh beramai2..hahaha

nad said...

La...dok dlm kete ke..? Hihi
Btul tu..pk perut sorng jek, senang, hihi

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

aku kenal sbb tgk gmbr kt blog nana je...kn bff nana..hehe....tp x fren ag arr...hikss

tahniah utk diah....

sng lenang la sorang2 kan..ehhe

Iela Fazielah said...

syana...cantik rupa ko gmbar yg pertama tu...ingatkan salah org td...

Myra Jay said...

Best jumpa rakan blogger ni :)

BTW tahniah buat Diah :D