IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 19, 2012

Makan besar sebelum cakap bye2

hahaha makan besar la sgt kan
:p

ni smlm, balik keje gi Econsave beli barang2 umah stok2 makanan 
syarul kan xde selama 1 week..hehee
aku ni gini la wei, jarang2 kena tinggal ngan suami, kena tinggal lama sket gini mula panik
hahaaa
harap maklum

so lepas beli brg, dia ajak la makan kt SR
tapi masing2 kenyang konon
aku kenyang pn kenyang makan..tp kenyang angin
punya lapar, smp perot masuk angin
terus x lalu makan 

Minuman :-)


Jam pun da kul 9 malam
harus la anak bujang saya tu ngarok lebih
da mmg time tido dia
tu yang aku malas dinner luar kadang tu.. jadi gini la
tak dok diam, kalo dia tak merengek tu da syukur sgt da

ni kek anak bujang saya nak
pastu tak abis 

ape steak ntah nama dia
beli 1 ni share 2 org


tadi anta suami terus rasa rindu
hahaaa 
camno la org bleh PJJ kan..aku mmg x bleh wei

bila depan mata kadang tu ade jek isu yang x puas hati kan
bila takde, mula rasa rindu..hahaa
biasa lah maknosia :p

#sayangi suami anda#

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

memang makan besar weii...sampai berladung2 pinggan tu...

Nana said...

hahhaa
org pjj tu dah biasa
dah kebal xde rasa apa dah

Sidratul Muntaha said...

aku suka ayat NANA!
tpi aku plak..
ari2 mgm tempur je..
so..mgm itulah kot cara kami bermadu kasih dan sayang?!
hak thui!
tpi rasanya gitu la kot sbb klu aku diam
ko thu laki aku ckp ape?!
ni ade benda tak puas ati la diam2 ni.cari gaduh ke ape?!
pulak!!
tapi mgm la yang..
aku dgn laki aku dari zaman kwn,cinta kejap,tunang tak smpai setahun mgm manjang la dok debat.
dah kate kwin dgn bestfren sendiri
nak buat lagu mana

Puteri Satu said...

itula kan syana.. akak ni klu husband selalu sampai umah pkl 5.45 tetiba satu hari pkl 6 belum muncul dan-dan call..huhuhu... dah lama tak makan kat SR... tak larat ler... budak2 menakal... akak pun tak kuasa nak makan kat luar.. klu terpaksa jek..sebab budak2 ada jek peel dia buat....

Anonymous said...

Sy setuju ngn sttmnt sidratul muntaha n akk puteri satu...sy kwin ngn kwn sndiri..sbya lak tu.skrg pjj,bila jauh rindu...bla bsua..ada je debat perdana.mmg jrg dh mkn kat luar...ngn 3 org boys yg mcm2 aksi.....leh hilg selera.sdap lg mkn sardin kat umh sndiri.xpn,tapau dr kdai.mkn kat umh je....