IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 13, 2012

Yeahh bleh benti keje da


Ni baru 1st step punye green lite
hahaaa...huwaaa ada brape step tak tau la aku


Isteri: Nak benti keje jaga anak..
Suami: Boleh..buktikan dulu jgn soping online selama 3bulan
Isteri: Small the pieces jek :p

#dialog di ubah untuk tontonan umum#



ok korang... no more cerita soping2 da lepas ni
hehee

ok kena tabah menahan diri...

sapa kesian kat aku, meh la suh aku sopingkan brg korg...pleaseeeee


15 comments:

Izza - Jiejah said...

3bln jek ? sap sap suiiii .
lps 3 bln leh balas dendam kan hahaha

qemaishak said...

Nampak sgt ko penyoping tegar ni kak haha

♥cikmOt♥ said...

hehehe, ko jadi konsultan suping barang tuk orang la weiii kalu ko tak keje nantni...

watyz said...

mcm x caye je.. hehehhe

Rasp said...

lepas 3bulan start balik ler sis...
hahahahhaha...
smoga impian mu tercapai sis...

AdanyaKauUntukku said...

bestnya
kalau lah akak pun boleh

Anonymous said...

hahaha
aku mmg dah lama xbli2 on9
melatih diri dari sekarang

Atie.Rashid said...

ala beb...3 bulan jek... pas 3 bulan tu ko bls la dendam.. hahahahahaha....

ALoNa CintamaniszLite said...

kira orait ler tu...shopping online jer mula2 syaratnya. Shopping kat sogo, etc leh lagi, hehe...

Pinkjambu said...

darling contohnya nak soh beli apa? kasik link pehtu ko belikan ke? hahahah.. eh aku pon sedang melatih diri...

semoga berjaya, small the pieces jah benonya

Suria Amanda said...

3 bulan jer? lepas tu boleh kan nok?hahahahahahah

Dee said...

wah..3 bulan tu tempoh kejap je pd dee..tp utk org yg kaki shopping mcm syana..dee rasa boleh terseksa gak tu..hahaha..all the best..

Anonymous said...

Syana...saya dulu lmbt dpt anak...masa tu dua2 kerja...last2 masa usia pkahwinan kami 6 thn kami dpt anak....masa dua2 kerja selalu je rasa mcm xcukup duit tp bila dah dpt baby saya terus bhenti kerja sebab rasa xsanggup nak hantar anak ke nursery tp Alhamdulillah kuasa Allah.....bila saya bhenti kerja jaga anak dan suami bkerja sorang semuanya jd cukup....habit shoping jd bkurang dan tkawal...

Falsya said...

kuikuikuikui..meh nie aku ikat jari ko jgn purchase online dh pasnie..hahaha

myaishahhafiz said...

sya dah setahun lebih x kerja, mula2 berhenti dulu risau gak, takut x cukup belanja..

tp syukur income jualan online sya skrg lg byk dari gaji bulan2 sya dulu..