IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 16, 2009

Cerita hari ahad

hari ahad lepas (aiyoo basinye story) aku pegi facial bersama watie (gf ejam)..oh budak neh da insap..dia br jinak2 pakai tudung..bagussss nk jd menantu cikgu zuraini mmg kena pakai tudung :p
kitorg pegi buat facial kt area Ampang Point..kul 11 da terpacak kt sana..


1st kedai kitorg pegi tu tutup lg..kul 12 br bukak..menapak la mencari..nasiib ade yg da bukak..

sgt ok service sini..aku buat gold facial..wahhh mmg syok abis..dekat 2 jam gak la buat tu..
murah pn murah RM85 jek..lepas tu muke rse segar jek

time buke plak syok..aku tak msk ok..aku panas kan soto + pulut rendang dr umah kak ina sabtu tu..pastu ILIA pn nak buke sama..aku suh dia msk..kekee kejamm tak :p



ni hasil ilia masak..sambal petai ikan bilis..gara2 tgk blog aku jugak la tu



pastu sup ayam..adoii lama tak mkn sup kaki ayam..feveret aku ngan ilia tu sup kaki ayam..tp ari tu dia tk buat sbb syarul tak gemor



sementara menuggu tu sempat lg main kad beberapa frame :p

gile best...EILA!!!!!!!!!!!!! bile nk dtg main kad????
ajak la abg korn tu :D



kemudian mereka pun pulang


esk last day keje..Jumaat aku cuti!!!! bos paksa cuti boleh???
sbb sume da amik cuti jumaat, so tinggal aku sorg..bos kabo bazir letrik je aku dtg keje
kekeee ape2 la bosssssss

7 comments:

mAr@ZiEy said...

agak2..bile ek ko nak belanja aku mkn ni..hehe

aRe_uDear said...

wah3x.. facial tuk rayer ker syana hehee.. memeley ayak liuq cek tgk smbl petai tuh huhuu..;)

Mya said...

sambal petai ikan bilis? nakkkkk

azila arip said...

siot tak ajak aku.. ;( huhu

Nana said...

jauh gile sampai ke ampang point ko wat facial

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah dah siap buat facial sumer .. selamat hari raya & selamat bercuti yer ..

::Mamalyna:: said...

syana, ejan ternampak perubahan di wajahmu itew...buat facial terus wat kening raya ker....hehehe