IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 7, 2009

Tesco membawa ke The Curve kembali ke Tesco

tajokkk gile panjang
ni story ari Sabtu..paln nye takmo kuar ari tu
just nk dok umah kemas2 umah je..sekali tu, saje sms kak phira tny nk kuar gi The Curve tak..pastu lajuuu je dia kabo nak..nak..
hahaaa so dia pn dtg la segerombolan ngan anak2 ke umah aku
pas paking kete kt umah, aku bwk depa sume naik MyVi Itam

Thofea (Sofea) nak jalan2...





jenuh la nk balot adief tu..


montok je kan Adief dlm tu



Sofea da nk lelap..tapi dia tahan mata dia tu


Auntie & Sofea..sian watie dok kena kejar sofea..



ekkk asal muke aku gegar2..cekebon bon


muke hepi dpt belon..

terponyok jek sofea dlm troli tu..nasib la adief & sofea tak buat hal..mmg best la jalan ngan dorg




pastu blk umah aku teros start masak..aku msk sambal tumis udang petai..pastu kak phira msk kobis goreng..dlm masa 1jam siap sume.



pastu kul 6 laju2 siap2 nk gi umah mama..mmg every sabtu buke umah mama..



lauk simple jek..tapi sedappp
ayam ni babah beli..yg len2 sume msk sdri
suke la tok bah jmp cucu yg montel2





weken yg sgt letih..tapi puas ati sbb dapat jalan2

7 comments:

Diarihatiku1976 said...

syana kalau tunjuk gambo masak memang leleh air liur dibuatnya.. ahakss

Nana said...

aih geramnye aku tgk thopea tu.ekeke..debab nye dia

watyz said...

aiyo syana...
lama x komen kat blog ko sejak2 bizi ni kan....best lak aku tgk kan sambal udang petai tu kan...bedepot2 anak sedara ko ni ek...best kalo dpt gigit...ekekekk...

SyaNa said...

kak ina~ heheee lap sket tu leleh :p

nana~ kalo diri sebelah damia mmg beza abis la..montok thopea neh kekee

waty~ bedepot2?? heheee comel nye word tu

TiNiE said...

wuih, debab lagi si adief nih..hihihi
*komen yg n3 atas dulu*

cintaKusayangMu said...

k.syana..bestnye dpt jln2 n sopping2 kt msia..nk blk..huhuhuh....

watie said...

kak shana..thanks sbb teman shoppping..hehe..even x pat kasut wedges tu pn xpela..raye pkai slipar je sude..kekekekeke