IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 7, 2009

Jusco Wangsa Maju

gile hebat weken lepas..sabtu jalan2..ahad pun jalan2 gak
dengan org yg sama gak..kak phira & co plus watie
best btol..tapi agaknye budak sofea & adief tu letih jalan ari sabtu kan, so ahad tu masing2 mcm meragam..tp tak la terok sgt..ala2 jek


takde ape pn yg dicari..saje pusing2..tp ade gak la hasil rembatan
aku beli balang kuih raya..lama da tak berganti.since 1st yr kawen pakai yg beli kt MYDIN.so tahun ni ganti la ye..




Thofea nk pakai mask..tp takmo tutup hidung ngan mulut..nak pakai camne jek





aku elok2 pakai tutup hidung mulut, dia bleh tarik..siap merengek tu aku tak bukak..

oh rindu mereka!

4 comments:

Liana said...

seronoknya... bestkan sesekali melayan budak2 kecil...hehehe

Nana said...

hehe..klw damia la kan xkira la baru lepas merayau ke nk merayau lgi dia xde hal langsung xmerengek.tp klw xdpt merayap tu yg dia merengek

TiNiE said...

tembamnya sofea tu...

ezzati said...

klaka lak nk pkai mask x mao tutup mulut..tomei :)