IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 7, 2009

Ikan siakap belah 2

meh jengok lauk pauk aku ari Jumaat lepas..
mmg basi da la..tp nk update gak

ikan siakap aku beli kt Tesco
besar gile nk msk sekor
so aku belah 2

1 aku masak sambal..sambal kot..sbb mcm tak jd 3 rse jek


1 lg aku buat ikot rsepi kim bg
Siakap goreng tumis kicap
sedap gak..



wooo aku tak mkn nasi jumaat tu..ttibe ade kesedaran diri nk diet sbb baju yg aku tempah kt NAGOYA tu da siap..jenuh kalo tak muat kan..da la mahal smp RM150
so aku mkn macaroni sup saje


simple2 jek aku buat..
ari ni kena mkn macaroni lg..sbb sabtu & ahad dok pulun nasi kt umah mama & kak phira

5 comments:

MRS. K said...

siakap memang sedap!!

Nana said...

siakap 3 rasa peberet aku tuh...

bOnda said...

wah! mengancam!
semalam bOnda pun wat 3 rasa..kerapu 3 rasa jek..

mama_umar said...

hehe,kenyang ke weh makaroni sup je,smlm pon aku mkn ikan talapia bakar, tenggiri asam pedas,sedapppppp

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????