IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, November 10, 2011

Bantu aku..dari dulu nak tau sgt..ape benda ni ek???

hahahaa..korang, aku nk tanya soalan kurang bijak sket la..
dari dulu lg aku nk tau ape benda ni ek???

kenderaan yg keluarkan asap kt langit...jet ke???
ke roket???

dulu aku ingat roket nk berlepas ke bulan...tp ye ke??
tak kan kerap nau roket berlepas kan..hahahaa

pagi td aku tgk langit..nampak benda ni lagi
teros snap..bile tny syarul, dia pn mcm was2 roket ke jet..hahaa


JET ek???
kemain laju kan...mmg meninggal asap jek..
kire sape dok kt belakang dia, mmg makan asap je la..


11 comments:

AdanyaKauUntukku said...

kadang2 kapal terbang pun ada kan..

tapi tu panjannnnnnggggggggg plak asapnya

qemaishak said...

asap jet tu kak..

::Mamalyna:: said...

kapal terbang kan.. ntahler.. malaysia ada jet ke?(lagi kurang bijak soalan ai nie, hehehe)

syanasaid said...

kak ila ~ panjang kan..laju jek dia kuar asap

qema~ jet ek?? hehee tq

mamalyna~ hahahaa xpe wei, kite belajar benda baru dgn org lain..yg tau sile la bantu ek..hehe

POSH76 said...

mmg terer yang amik gambo ni...sepantas kilat!!

♥cikmOt♥ said...

seingat aku la ni...ni yang kaji cuaca punya...

aku pun dah lupa...tapi gitulah...bos aku ada bitau itu hari...hehehe

Dee said...

asap jet kot..huhu..dee pun tak tau..

syanasaid said...

posh~ hahaa tgh jem tim etu..tu yg molek gambar

izan~ ye ke?? oo benda baru ni..bkn jet ek??

dee~ hehe tu la dlm otak dok teka jet atau roket..hahaa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

aku rasa roket kot ... sama ler persoalan ko dgn aku ..musykil jer tgk menatang nie lalu kat langit tue ;-)

Alin said...

setahu aku dulu2 ms kecik tny bende ni ngan pkcik, dia ckp jet, bila besar tny kt mber pun kata jet jgk, tp.......musykil kn, malaysia ade jet ke? jet TUDM mcm ni ker? ke jet peninjau US? hehe

Adila.Jalanjalan said...

Cloud seeding