IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, November 21, 2011

Majlis Nikah Zahiril Adzim & Shera Aiyob

Morning!!!
alhamdulillah selamat da bob jadi suami shera
:-)
hope korang bahagia forever

ok meh cerita pasal majlis nikah kt Ipoh 20.11.2011 (AHAD)
aku tido Taiping sabtu tu
so pagi2 alam da bangun siap2 teros zass ke Ipoh..

sampai2 ipoh ngam2 dorg br nak start konvoi ke umah Shera
risau kot terlambat mau sesat aku nk cari umah dia

tgk je la gambar ek..aku letih sgt2 ari ni
aku akan cerita sket2 je la ye


ade ramai artis..tapi malas plak nk snap gambar mereka
hahhaaa sbb segan ;p







nama tak tau



jenuh dukung budak ni..dia xsehat malam tu dari kul 2 - 6pagi dok meragam xmo tido

pastu kt sini xmo jalan sdiri..nak dukung jek



masa ni tgh kumpul2 nak berarak ke umah shera..




pengantin












xmuat nk masuk sume..so dia sediakan TV ngan kerusi kt bawah kemah ni

bleh la tgk bob angkat nikah ikut TV tu






sejak2 xisap puting ni, asyik isap jari jek

masyam ok














lawa la Shera ni

mak aii kurus gile badan dia..



ni family Bob..yang xde abang ipar dia tgh keje kt Jepun..


hantaran..aku main snap jek

so xde la amik cantik2

nak tgk gambar hantaran yg proper ko tggu la kot nanti kuar kat blog2 pasal artis kan



majlis settle kul 11 pagi..pastu tggu smp kul kul 1 kite gi makan kt dewan plak

yg tu tggu aku update jap lagi...



11 comments:

puanstoberi said...

baca pasal derang 2 ni cam bes ja. dedua cam humble. aku paling sker dlm paper mana ke tah smlm dia kata 'apa yg penting kehidupan lps majlis'. Sbb dia kata dia takde la nak buat terlampau grand2 cam retis lain.
Sokay la kan.
Hope mereka berkekalan hingga ke akhirnya :)

mama tisya said...

meriah....beg coach tu....smoga berbahagia utk zahiril & shera...aku ada cilok gmbr ko ngan bob ltk kt entry aku smlm:)

Anonymous said...

suke tgk diorang harap berkekalan hendaknye
mgm kurus ek shera ni nampak tulang2 kt leher tu

Unknown said...

bessnyer mesti glam kawen retis...tahniah...aku pun peminat dia ni...bess

rasp said...

selamat pengantin baru buat dorang...
bagus buat simple2 nie...
yg penting dah selamat nikah :)

ALoNa CintamaniszLite said...

sedara ngan bob ke???

SURIA AMANDA said...

wow..bestnya syana ..sedara bob eh?

Mya said...

aku nampak riz ainuddin!!!
napa ko tak snap gambar dia??
aaaaaaaaaa...
ko semedang segan tau! pukul kang

Anonymous said...

bestnye dorg ni...tahniah!!!

Pepel BoNda AmaNi said...

ohhh daim....

shuhadah Zainol said...

wah..cantiknye shera..hensemnya daim..:)