IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 2, 2011

Restoran Ayam Penyet-AP

hukhuk....entry makan lagi
lepas kalo gemok, jgn dok bising2 ek :p

ni kesah malam minggu ari tu..
lepas balik dr umah mama, teros call ilia ajak berjimba
mula pegi umah MIL dia kt shah alam nun nk tgk anak dia *ADAM* - lupa amik gambar adam sbb segan ngan makcik :p

lepas tu kuar dinner kt area shah alam sana..xpasti plak seksyen brape
pastu teros menuju ke kedai ini :-)

aku mmg teringin nk mkn ayam penyet *ciittt teringin sesajo ko syana*
tp aku teringin yg kt The Curve tu :(

sini pny sambal kurang sedap la..ayam dia ok la sama jek rasa dia
yang membezakan kedai tu sedap jek idok adalah sambalnye *tak begitu kawan???*
yang aku xpaham kan..awat la sume kedai ayam penyet ni, jual nasi asing2 dr set lauk tu
da jd mahal..

set ayam penyet = RM8.00
nasi putih = RM1.50
lain kali aku bwk nasi dari umah bleh??


mama & abah ADAM...adam baru 2 bulan lebih, so agak kurang molek nk bwk kuar malam2 berembun gini..
tggu ADAM da 3 bulan++ br kite angkot dia ronda mall...
aku plak excited..hahaa

ye la, dulu aku & ilia berjimba ber2 takde anak..
ni da ade anak lg best kot gi jimba2 ngan anak...laki x ikut pun no hal kot..hahaa

ni budak yg da ngantok pastu ngarut2..hahaa


utk sape2 yang tak tau lagi, ilia ni sahabat susah senang aku dr zaman matrik
bile congak2 da 12tahun gak la kitorg bersama...
rse xpernah lg lost contact..pernah keje 1 opis, pernah berjiran..hahaa


aku rasa byk2 kawan, inilah yg sudi kekal kt sebelah aku smp skrg..


:-)



4 comments:

mama tisya said...

ayam penyet AP bg aku biasa2 je..aku suka waroeng penyet the curve & wong solo..nanti ko try wong solo tp amik ayam bakar

~diAhOntHeblOg~ said...

yeahhh..good friend..i likee..

sW33tdARLiNG said...

Ayam penyet AP vs Ayam Penyet Ria... I loike Ayam Penyet Ria...

cik helena said...

rindu kat iman!!