IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 1, 2011

Stok Air Barbican

Kan sabtu lepas aku gi Jusco Wmaju beli bis apple sume tu kan
sebenarnye ke sana adelah sbb da janji ngan sorg member PCM (Eixora @ Yati) ni nk amik stok air barbican

dia mmg jual borong air ni..

rege murah la dr ko minum kt kedai mamak yg sebotol kadang tu smp RM4.50 kan

so aku beli la sekotak ni...ade 24 botol
amik ko jenuh minum air ni jek :p


ni da masuk dlm esbok cute aku tu


bleh muat 12 botol jek..yg lg 12 tu letak luar dulu


puas hati la dok togak air ni..kalo kt kedai arab tu kadang kitorg beli sebotol share 2 org


dulu kuar kejap kata air ni xde dpt sijil halal kan..tp la ni dia da clearkan isu halal ni..so jgn risau..kite bleh minum...


sape2 yang minat nk tau harga ke, nk beli ke..bleh contact Yati kt FB dia: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=530737170


bleh la kot buat stok raya haji ni..

9 comments:

mama tisya said...

lama tk minum air barbican..tu pn kalo p mkn restoran arab br aku minum

AdanyaKauUntukku said...

gassy yek Syana??

SURIA AMANDA said...

apa rasa air ni?

syanasaid said...

air dia rse gas..ade mcm2 flavor
not o gud la..hehee byk gula :p

Afne said...

weehhhh aku suka mnm air ni sbb terikut2 eddy. selalu kitorg beli kt care4 tp mahal skit kot sbb jual ikut botol.

sW33tdARLiNG said...

tak penah minum lagi.. boleh terjah, takat nak amik kat jusco wangsa maju tu, dekat jer tuuuu ngan umah

Nana said...

pergh gile banyak
aku xpenah mnm lg

Mamamia said...

first2 dulu kuar cm botol arak je kn, tp bkn...bile dh rs mmg sedap teramat..x pyh tunggu bln pose nk beli...

ieda said...

uishh akak x pernah minum dik .. sedap ker ?? huhuh