IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, November 10, 2011

MilkADeal: Tempah Kalendar muka sendiri

RM20 instead of RM42 for 1 Personalized 2012 Tabletop Calendars from BrilliantPrint. Online Redemption. Free Delivery to Peninsular Malaysia [52% OFF]

woohooo gedix aku tempah kalendar ni kat MilkADeal

plan nk buat cerita dr aku hidup ber2 jek ngan syarul..pastu gambar aku peknen
pastu gambar Iman lahir..heheee pastu gambar kitorg ber3


What You'll Get

1 Personalized 2012 Tabletop Calendars:
14 pages (7 sheets) monthly calendar
Hardcover Stand
1 photo per page
Full colour printing
Size: 204mm x 143mm



tak sabar nye nak redeem

eh korang..cepat la beli..sbb tinggal lagi 1 hari jek promo ni

murah ko..RM20 jek

siap ade muka korg & family lagi

bleh la kite eksyen letak kt meja opis kan :-)


nak beli pegi terjah: MilkADeal


6 comments:

MRS. K said...

aku cam bekenan nak beli fotoshot yang rm56 tu.. tapi bile pikir balik laki aku mesti taknak ikut fotoshot, so... hermmmm...

syanasaid said...

K~ PS ngan member2 je la..hehee

ieda said...

wah menarik nie dik ...

PUANSTOBERI said...

apsal aku tak terpikio yg ni kan. leh letak gmbr aku kat HK retu. Tp nyer.. alahai, takpe lah. nxt time la kot. ada satu lg yg menawan ati aku ni benarnya. hahaha

mama_umar_maryam said...

aku pon hampir terklik buy aritu,hahaha, mmg menarik weh,utk thn 2012 xblhlah nk buang kalender,sayang wooo

watyz said...

menarik ni...