IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 9, 2011

Bermulanya misi memasak daging2 korban

Morning!!!

banyak kome dapat daging korban???
aku meriah uolsss...aku dapat 2kilo...huwaaaaa

hahahaa tak tau nk hepi ke nak nangis..ok ok rezeki :-)

tp ye la, da dpt org sedekah daging, harus la masak kan

takkan ko nk biar tergedang dlm esbok


so mari la kite start enjin masak daging yg berlambak tu..hukhuk


mula2 dapat tu teros aku masak kari daging...tp ngak amik gambar :(

syarul kabo sedap..so mmg aku bercita2 nak masak kariiii je la kan..hhaaa

tp da katanye tukar2 la menu daging tu


ok fine..hari ke2 aku masak sup daging pulak

jugak di kabonye sedap..eh saje nk puji suh aku masak lagi dan lagi..dan lagi ke???


tp mmg bile tgk rupa paras pn seksi jek sup aku ni

hahahaa...dia kasi 4.5/5

wallaweyyyyy lulus A bintang2 ni


up plak ngan cili kicap..yg ni konfem 5/5

feveret laki mak ni


tp sedih telur masin ni da busuk :(

mungkin lama sgt perap dlm esbok


misi hari ke3 nak masak daging goreng kunyit
harap2 misi berjaya ngabiskan daging 2kilo tu..

-korang dapat byk ke??? masak gapo???

13 comments:

MRS. K said...

malam tadi jiran aku ade kasi daging jugak...

iduraz said...

sana sini sinun daging kan..semalam msk daging masak lemak cili api..sodappp..sp daging klo ngan telur masin memang layann

~diAhOntHeblOg~ said...

fuuh..dasat ko nyahh..gile menarik..jap g lunch nk singgah umah ko la..ade lg stock? hahahha

Nana said...

aku ari raya tu ptg tu dpt daging tros goreng kunyit
esoknye masak sup
esoknye lg masak rendang haha
mmg byk gile dpt daging

Pn. Zana said...

aku dpt lebih kurg ko la dagingnye. aku igat nk wat daging msk kicap ..dh terliur dh ni.haha

POSH76 said...

daging korban mmg wajib buat sup fresssh!!!

Iela Fazielah said...

rajin ko syana.... aku xsuka mkn daging korban... xtau pasal pe.. tp kalau hubby nak mkn gak.. dia kena gi rmh mak dia la jwbnyer...hehe

duniaku ena said...

salam kenal kak syana :)wah ena dah dpt idea nk msk daging korban...dpt 5 kilo..hehe...kt umah berdua je :)

pnsusu said...

masak goreng kunyit pun sodapppp

::Mamalyna:: said...

tak lalu dah nak makan daging... 1st ejan masak sup tulang.. pehtu daging2 tue masuk peti ais sampai skang..heheh

qemaishak said...

banyak sgt dapat daging, hati, tulang, perut & kepala lembu penuh esbok tunggu mek abah datang 11.11.11 ni baru nak masak, bau seronok makan ramai2.

mmg nampak sedap sup daging tu..

Dee said...

dee dpt 2kg gak..pastu seplastik tulang..so, hari pertama sup tulang..hari kedua daging masak kicap..ingat hari ni nak goreng kunyit je..1kg lagi dee bg budak opis sbb dia tak dpt daging korban..kalo 2 kg tu semua dee pya..nangis nak abiskan..

Cute Mum said...

masak daging jerlah minggu nie kan..
kalo tak bilalah nak habis daging korban..