IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, November 10, 2011

Kedai makan nama dia BIG PLATE

malam td misi masak daging korban hancusss
sbb dpt undangan makan free :p
harus xtolak kan rezeki dtg bergolek2 depan mata

tempat dituju adelah: BIG PLATE :-0
weehooooo..lama xmakan sini
lokasi tempat lama lg ek..sbb ade yg kabo, kedai tu da xde
bukan xde ek..aku rse sbb signboard depan kedai da xde kot
ke signboard dia kecik, so xnampak..gitu la kot


mushroom soup..sedap


air buah yg best..terasa mangga dia tu..pekat!!



Ayam Shah Alam..mmg nama dia gini ek

1/2 ekor ayam served with vege..meriah gile

ni syarul pny share ngan Iman..



Grill Salmon..



Grill Chicken...



woohooo ni Kambing Banting

ini aku yang punyeeee....i love kambing..hhahaa




ok ini la tukang belanja...

eh adik badik lain, jgn jeles ek..hahahaa

Wati & ejam

ejam adik saya..wati adik ipar saya :-)


Iman tgh syiok makan peha ayam..



Iman & Maklang..

dorg rindu kt Iman sbb lama xjmp..tu yg teros nk jmp sambil belanja mkn
eh korang, rajin2 la rindu iman ek..hahaa bleh kitorg mkn free lagi :p


Kami....haha aku pelok tgk syarul mcm xmo kasi dia lari je kan

hahaaa


-rasanye misi masak daging korban kena stop dulu..syarul sakit tekak, panas sgt katanye doak makan sup daging time kenduri raya ari tu..

nasib aku da rebus daging tu siap2..so bleh la kot tahan lama sket


8 comments:

Anonymous said...

aku smpai skang xleh masuk kambing..ngape tah..adeh..org ckp sedap2..tp aku xsempat masuk mulut lg..da tolak..huhu..

Izza - Jiejah said...

uihhhh mcm sedap ayam shah alam tu..apesal aku x pasan menu tu?
selalu ambik grilled chicken jek ,tu pun dah santak hahaha

mama tisya said...

sedap kambing ko tu...i love too..ehheheeh

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana big plate nih kt mana .. area kg melayu subang tu ker?

qemaishak said...

hidangan sesuai ngan nama restoran..semua big hehe

Afne said...

ewah2 mkn sedap. beso btl kambing nya. syana, apesal aku tgk ko makin lama makin berseri ni..??

Anonymous said...

dekat ngan umah makcik deah ni kat kg melayu subang

AdanyaKauUntukku said...

gile besar plate dia
tu makan....
sah seminggu kenyang..huhuhu