IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, September 10, 2012

Jamuan raya gaya Syana

huhu aku kuarkan entry ni jgn plak ada yg kecik ati aku x ajak ek
heheee..sbb mmg aku buat kecik2 gile
just panggil org2 yg dok berhampiran je..family pn aku x jemput sume
ate nye umah aku jauh ceruk kampung..so agak2 yg susah mau dtg mmg aku x jemput la
kang serba salah plak dorg kan aku jemput x dpt dtg sbb JAUHHHHH

makanan yg terhidang :-)
aku masak sdiri ok 

lemang ngan pulut kuning tu jgn la percaya aku buat
hehe lemang beli tepi jalan
pulut kuning makcik sebelah bagi


Main dish: Rendang Ayam
ttibe sedap plak aku masak rendang ari tu
hahahaa

menu tambahan: Mehun hentam saja lah..
sedap jugak..hahaa

bertuah punya tuan umah
hahaa bleh main beskal tgh2 org nk makan tu

yg jiran2 yg dtg serbu..

pastu family yg dtg pun Makmok & co jek
tq makmok sudi datang


pastu Ilia dtg petang2 gitu
nasib la makanan ada lagi
kalo x makan sardin je la ko..hahaa

kemain adam makan eskem..time ni Iman tido
so bleh la makan eskem tanpa gangguan..haha

saje kasi gambar blur
:p
pada yg sudi dtg tu, tq ek
mula kitorg mmg malas nk buat open house tahun ni
sbb tahun ni da byk pakai duit b4 raya ari tu..

tapi, gitu la..macam tak lengkap plak x masak panggil org makan
biar la sket pun, janji merasa la buat makan2

raya pn da nk smp penghujung kan
sapa yg dekat2 umah puncak alam tu, meh la roger2 aku kot nk rasa rendang aku
hahaha

17 comments:

GREENJADE said...

sempoi2 pun byk gak menu nye ..hehehe

sy thn ni pun tak buat open house..udah sarat bebenor nk bawa little precious ni hehehe

niway, slmt hari raya sis :)

Falsya said...

bile nak masak rendang utk aku plak..hahahaa..

Puteri Satu said...

akak pun tak buat... sebok g makan umah orang jek..hik hik...

Pink Lavender said...

rajennyer buat openhos..

makneng xbuat pon..
kwn2 bg hint buat xpaham jer...hahaha

Gieyana said...

weh..aku ada dtg..tp tgk dr jauh jer laa..kik kik..

Menarik jer tgk rndang ko..:-)

amiey lee said...

nyumnyummm aku ahad smlm tk pegi pun ke puncak alam..ingt nk g umah kawan aku..tapi dh hubby kene keje..huhu

hee takde blog nak gak komen..tak duli :p

Ayu Ayunie said...

uiihh.. mmg nampak sedap je rendang ayam tu..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah meriah gak jiran ..aku thn nie cam tak organize la ..busy nak smbg study ..hubby aku lak every weekend busy ada function ..

Anonymous said...

HAHAH AKU PON
wat stail kecik2 je
tp klw kt umah kl mmg xwat
hihihi

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

x per2...phm, x kecik ati lah...

nnti aku dtg aku rojer ko msk sedap2 yer..hikss...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

weh.. ok la tu weh. aku smpai la ni tak penah buat rendang. :b

hang kena letak karpet kat tengah tu wei sian orang dok atas lantai. ngeeee

watyz said...

x pe la kecik2 pon asalkan niat baik nk jemput kawan2 makan kan... masak sendiri lagi puas hati...

shark said...

salam kenal dari saya :)

SURIA AMANDA said...

janji ado syana oi..ni aku ni satu hal nak fikir...birthday selebret anak aku on 29th...pening..

Afne said...

adehhh mengecut hati aku kau tak ajak tau tak! hahhhaaa takde maknanya. klu ko ajak pn aku jauh kt johor sinin.

Nurul Says said...

nyum nyum meh ;)

mama_umar_maryam said...

tabikk..berjaye buta rendang ayam,kitorg rasenye minggu ni kot nk buat mkn2 kecil2an..kwn2 dgn family yg dekat2 jelah,hehehe