IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 11, 2012

THANK YOU MAMA

entry bukan niat menciwi
tp untuk luahkan penghargaan untuk mama

bukan semua aku punya
mama bagi khas untuk anak2 mama

terima kasih mama
kami sayang mama :-)

mama mmg x pernah lokek nk bg anak2 dia barang
kali ni saja2 dia suruh anak dia pilih bag mana yg kami nak
ada lah dia kasi certain amount, so kalo tersasar dr apa yg dia kasi tu, top up la sdri kan
aku sengkek..so aku amik bag yg ngam2 duit mama kasi..hahaa
kak phira ngan watie kaya, so dorg up sket amik yg mahal :p

alhamdulillah..mama mmg gini, bile ada lebih, dia suke share dgn org keliling dia..
sbb tu rezeki dia murah..

tapi tanpa duit or barang2 pun kami sayang mama sangat2
kasih sayang pun da cukup :-)

love u mama 

18 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

mama syana..saya nak jadik anak angkat mama leh tak..hehehe

Izza - Jiejah said...

luv u'r mama too hahaha
ko yg mana syana ?

♥cikmOt♥ said...

mama, saya anak angkat untuk dibela...hehehe

SyaNa said...

hahaa mama da ramai anak kowt tak mampu nk amik anak utk dibela..hahaa

aku amik belah kiri sekali tu

watyz said...

wa.. moga bertambah murah lagi rezeki mama ko utk dikongsi.. eh ko nye lebih kurang aku nye la.. :)

Falsya said...

mama, saya anak angkat mama yg dh lama terpisah..hahaahhahha..

*SiRibenMerah said...

bestnya.. hehehe~
untunglah mama... :)

kurus said...

waa untungnya mama sporting ..
mama syana masih bekerja ye ;)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sama la mak aku pon...

dia tk lokek...

br ni beli brg utk anak2 dia...ngan cucu2 sekali...

# pjg umor mak aku...tgh komen ni, mak aku call...hihi

ALoNa CintamaniszLite said...

Mak akak pun mcm tu cuma takde laa belikan barang2 mahal. Ikut kemampuan dia lah. Tp bila akak kata akak takmo (sebab tau susah mak akak cari duit ngan keje kilang) tapi mak akak tetap belikan jgk ikut pilihan dia. Dh niat nk bagi anak2 katanya. Skang, mak akak dh takde...al-fatihah dlm satu hari sebanyak termampu utk dia...

dalila said...

mahal tu...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam.baiknya hati mama..buah hati semua anak2nya....

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahh terbaiklah ;-)

AdanyaKauUntukku said...

bestnya
akak ni banyak kali cakap ngan mak akak..bglah akak beg coach..dia kata...ape coach coach.......

sila beli sendiri

Anonymous said...

WAH BESNYE BEH JURULETIH
MUJOR MENANG CONTEST MERASA JUGA ADA SEBIJIK AAHHAHAAH

mama tisya said...

wah coach..pilih2 jgn tk pilih..hehe

mama_umar_maryam said...

mama..lebiu,,hahaha,dan,dan ;)

Myra Jay said...

Suka yang kaler grey tu :)
Nak beli tak mampu lagi, tp bestnyer kak dapat hadiah dari Mama :)