IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 4, 2012

Kesah raya ke7


aiyoo..tak abis lagi pasal raya??
hahaa
ni kesah raya ke 7
syarul start keje ari Jumaat tu
pastu sabtu baru ada chan nk gi raya belah aku plak
mostly family belah mama mmg kt KL jek

ni kat umah pak anjang
rasa posing2 kt umah pak anjang jek la
umah mak long, mak ngah mmg x sempat posing
*lupa*

semangat nk merdeka!!!

kami konvoi dgn adik aku Ejam & watie

baju raya kami main recycle2 jek la
sbb ada 4 pasang jek pun
so bile da lebih dr hari ke 4 raya, kite rotate balik baju sama
:p

alolooo anak bujang sengih ke main

ada fish :-)

da nak smp hujung2 syawal kan
kejap jek masa berlalu..

best kan raya
badan naik bagai dipam2



4 comments:

Falsya said...

Alahhh syana..selg leh cite psl raya cite la..sbb aku pun ade byk lg cite xcote lg..wahahaha..

ALoNa CintamaniszLite said...

raya mmg best kan...musim org menjamu makan, hihi..

SURIA AMANDA said...

aku suka raya..selain makan...jumpa sanak sedara pas tu sesi anyam ketupat x sudah...hehehehe

Lily@MamaZaraZareef said...

cantek umah ni dgn pondok comei n kolam kan..=)..btw, time raya mmg susah sgt nk kontrol makan klu tk kuat iman kan..huhuhu