IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 11, 2012

Riuh raya bersama blogger

morning!!
smlm rata2 sume da update pasal kesah jamuan raya ni kan
aku lambat sket la update

alahai sume gambar m,ain cilok2 jek kt FB deme
sbb bateri kong..nasib la kan beraya umah blogger harus dorg pn snap2 gambar

1st aku nk tunjuk umah yg aku terjah itu :-)

rumah luar setinggan-dalam condo
gile lawa wei umah diah ni
kagum hakak...umah anak dara sebegini cantek
aku dulu pn pernah gk dok bujang, tp umah mcm tongkang pecah..hahaa

ok ni tunjuk makanan plak ek
1st aku amik laksa..sedap lahaiiii
nana yg masak ni


pastu aku amik roti jala
sedap jugak..yg ni diah ek buat??
tapi kuah dia pedassss utk skala pedas aku la
tp kalo utk syarul mmg dia suke..


pastu xsempat nk makan yg lain, aku x sabar nk tuju ke dessert plak
duduk makan plak sebelah meja kek ni
sedap gile kek Nana buat
patut la ramai org order..petua nk kasi sedap kek, sila pakai serbuk koko timbang ek
hahaha Nana pesan gitu


pastu aku makan puding roti ni plak
Masya Allah sedap nye bulan ko buat
nak lagi boleeehhhh???? 



ha yang ni puan gegurl buat 
terer ko masak ek gegurl???
sedap sgt jugak ni...
tapiii..sbb aku yg pertama sampai, aku makan sume tu sikit2 jek
sbb beringat kt org blkg..hahaa
kalo ikut perot aku yg elastik ni, bleh jek pulun lagi...


oh anak bujang saya demam itu hari
tapi saya kejam heret gk dia sama..hahaha


-kami-



-riuh-
amiey lee, pasya, nana, syana, erryn, diah

bersama gegurl yg lentik aauuwwwww


yang ni sgt propa
kan erryn kan????
hahaaaa


oh yg ini bukan propa
mmg kejadian sebenar tisya tgh marah Iman
hahaa Iman la cubit tisya sbb tisya nk main tab dia
hahaha hamek ko kena tenung tajam
Iman pn cuak..
Iman ni mmg suke geget , cubit org tau
sellau kalo dia buat gitu budak yg kena tu akan nangis
ni silap besar la kan..amek kaw kena marah ngan tisya

tq nana, diah & gegurl sbb sudi jemput aku..
makanan sume sedap2 belaka...




6 comments:

♥cikmOt♥ said...

semalam aku dah nengok gambar yang seme blogger yang terlibat up..

nak tanya satu jek, gambar korang reramai tu kan, saper yang snap ek...hehehe

Gieyana said...

wah meriah...cantik umah Diah..:-)

Nana said...

hahaha luar setinggan dalam kondo
kalau nak gaya umah gini sila lah beli perabot kat ikea
minah tu tiap bulan sure dia tolong kayakan ikea hahaha.
umah aku yg dah kawen ni pon xsecantik umah dia yg bujang tu

roti jala tu diah buat ngan makaroni & kentang rempah

klw nak tau roti jala tu klw ada makan2 sure orang rekuest diah buat sebab dia terer buat bukan setakat terer tp sedap hehee

Zura@Iwan said...

cantik umah DIah tu yer...

umah masa bujang dl aku pon x leh cantik gini..kahhh!

amboi....Tisya marah Iman yer..hikss

ilia said...

walau aku bukan penggemar desert..tetapi melihat desert2 yg disediakan sungguh mengecurkan air liur..

mama tisya said...

mmg riuh la nk2 time posing + porpa tu lg best..hahaha...oh iman cubit kakak tisya ye...hahaha...yela tisya pantang nmpk pink nk2 plak tab kn...biasa la bdk2