IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 5, 2012

Tablet Murah - Ultrapad (RM294)

salam

ok sekarang ni tgh ada promo ya kawan2
mmg murah sgt da aku rasa..

sesuai la nk kasi anak ko lenjan

RM294.00 sekali postage
kalo amik lebih dari 1 bleh la ko mintak diskaun kan
kalo amik seketoi jek, sile la jgn mintak kurang
sbb aku pn x up banyak ni

yang ni android 4 ye kawan2
so agak laju sket dr model b4 ni yg M300 tu
yg M300 tu android 2 jek


Model: ULTRAPAD

CPU - ArmV7 1.5 Ghz + GPU400
RAM - 512MB DDR3 (X2)
Storage - 4GB Storage
LCD Super HD 2160P Supported
Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich
Support HD/3D/2D/ Mini Games
Capacitive multiple touchs (5 Point)
Suitable for Heavy User, Official, Light users and Kids.

yang ni hanya utk : wifi + broadband

basic tablet je..sesuai la utk anak2 korang tu


























email aku: syanasaid@gmail.com
sapa nak order bleh terus email aku



8 comments:

Gieyana said...

Kalau da budget leh beli utk nureennie..:-)

SURIA AMANDA said...

mahal ke tak?

SyaNa said...

harga bwh 400

Dee said...

kencang kau bisnes ye syana..moga terus maju hendaknya..

Zura@Iwan said...

ritu aku ada tnya ko dh kan..hehe..

nnti irfan bsr leh la beli satu..insyaAllah

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya said...

kak,, nak emailkan harga yek,,
ayuniza374016@yahoo.com

qemaishak said...

macam berminat tapi bajet kelaut skrg ni, sampai bila blh order ni kak weh?

Anonymous said...

EMAIL SYE HARGA UTK BELI 4..BG DISKAUN CKIT EK...email di haner_mad@yahoo.com