IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, November 14, 2012

Bertahun tak jejak ke Chilis

lama kot tak mkn kt Chilis ni

Isnin lepas, pegi Bangsar nak beli hamper depavali member2 bos
pastu konon nk makan kedai biasa2 jek

sekali hamek kooo termasuk Chilis plak
dlm kepala dok kira2 gak ni dlm wallet ade brape..hahaa
ate nye gaji jumat depan kan..lambat lg nk gagah ni

buku menu pn da baru
punya lama la x dtg kan...

oh bersama mereka ;-)

wan ni kan, suke gerak2 tau
dok statik tak boleh ke??
hehee

aku amik ni
actually ni starter 
tapi aku lama gile nak mkn ni..mmg feveret kalo dtg chilis 

Kim amik set ayam ape nyah nama dia
sos manis2 pedas

Wan amik steak ni
lembut sgt daging dia
mash potato sgt sedap lemak berkrim :-)

time nk bayar tu, tgk total sume RM130++ 
aku pn hulur la duit konon nnt balik opis kire la bahagian masing2 kan
sekali tu, Wan terus hulur duit ckp xpe kak saya belanja akak ber2
vavavavaaa...kalo tau aku order lamb chop ke kan..hahaa

#semoga murah rezeki wan#

12 comments:

Sidratul Muntaha said...

aku tak pernh jejak sbb dulu mc takde halal..
baru2 ni laki aku kate dh boelh mkn sbb dah ade jakim punya halal
compare dgn TGI and Tony Romas yg takde tu..
huhuh
tingin plak!

Gieyana said...

lama gak x pegi nih..last pegi ms birthday thn brp ntah...sedapnyer menu..:-)

Falsya said...

Aku baru je gie ahad lepas..pun ade entry jugak..hahahaaha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila pun makan mingu lepas tau.. hari jumaat..

Waney Zainuddin said...

Untung nyer org belanja.
Taknak singgah Blog Waney ke? :D

watyz said...

pergh!! sedap tu...

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki kan jangan ditolak :D

gee ryder said...

Aku pulak dah tak lalu nak pegi. Laki aku suka sgt mkn sini

qemaishak said...

bestnya ada org belanja kan hihi

mama_umar_maryam said...

las g bday aku bln5 aritu kwn2 banjer..huhu..kitorg klu order starter tu pon dh konyang

SURIA AMANDA said...

terus aku lapar giler tgok steak tuh...asdeh..ko tanya Wan tu..x nak ke belanja aku sekali?

shiemz said...

Kim, hang x nak belanja aku ke kim? hahahhah.. RM130 boleh beli body mist victoria secret beb.. hahahha