IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, November 12, 2012

Nilai 3 ~ saya mesti pergi!!!

Morning...
hari ni ramai ke cuti????
sedey cuti saya negatif sudah...hahahaa
so sedar diri ek sila dtg opis :p

ni cerita smlm...adik syarul dtg dr Taiping 
sbb nak amik stok brg niaga kt Nilai 3 sana
gigih ok semata nk buat side income
bagusss.....

so gigih la kami pn ikut sekali
kalo ikut malas aku ni, hari ahad mmg aku suke lepak umah je
kenangkan esk tu sure monday bluess kan
tapi xpe la..da syarul pn free xde ke mana, so kite gi nilai la ek
excited gak..sbb last pegi time cari barang kawen dulu kot
#7tahun lepas#

da agak sure panas berdenting
so kite pakaikan iman baju x cukup kain ni

iman bersama kak marsya & abg nabil

tapi blom ape lagi da kena pau dgn anak2 
huhu pantang nampak kedai toys
pasrah je la kan......

best la gi Nilai
patut la org selalu kalut2 nk ke sana...nasib la blom gaji lagi aku ni
kalo tak mmg aku borong byk benda
hahaa
nnt kalo nk beli brg rumah mcm langsir ke mmg da plan nk ke sana
kain lawa2..cuma frust xdpt gi KK home deco tu
ade 70% less...sbb suntuk sgt masa 
:(

xpe, tak lari Nilai3 tu kan
tp kena pegi cepat la kot sbb Y.E.S smp bulan january ni je kan
plan nk cr kain cotton, kain langsir...
huwaaaa duitttttttt ke mari kooooo

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

dulu time ank dara keje kat sepang
manjang gi nilai 3 ni
mgm mahunya juling bijik mata

Zura@Iwan said...

blm smpi Nilai lg...huhu

aku pn x cuti hari ni..keja...hehe..

♥ Wina ♥ said...

dah lama x gi Nilai 3 nie..dulu pernah beli langsir & byk brg rumah kat sini

SURIA AMANDA said...

next time nk pi jgn lupa ajak aku...

ALoNa CintamaniszLite said...

murah2 ke langsir kat sana?? yg dh siap jahit??