IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, November 23, 2012

penyakit orang tua


iskh xreti nk rotate pic..hehe lantak le

td gi klinik iman xsehat
so alang2 tu mintal ubat kt doc hakak ko ni sakit lutut plak




ta memasal aku kena mkn ubat sakit lutut
hehe...kurang kalsium doc ckp
aku x minum susu so doc bg pil kalsium

31thn mcm2 sakit dtg...hahaha
kena jaga ni.
suami saya da ejek2 ckp penyakit org tua je sakit lutut no
hehe

ni kang berderet plak org promot vitamin dia jual..hohohooooo

7 comments:

Falsya said...

dh tuo dh ko nieh..hahahaha

Iela Fazielah said...

haha..betulla tu...sakit org tua ni

Sherwieyna Muzzawer said...

salam.

geli hati baca entry awak ni..
baru tau sakit orang tua macam tu..hehehe

Amanda Suria said...

sampai hati dia ejek kan..makan supplement la nok...

ilia said...

Amik supplement syana..aku pernah mkn supplement shaklee lepas pantang..bdn jd sihat bertenaga..nih pantang kalinih nak beli supplement shaklee jek..

mama_umar_maryam said...

camne ko blh detect saket lutut tu?bunyik2 ke?

SyaNa said...

bila naik tangga sakit :(
sama gak bile nk bangun dr dok kat lantai