IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, November 8, 2012

Macam tak ikhlas je nak bagi voucher :(

Morning!!!
aku ni ahli Sen Q
so td pagi hepi la dpt surat dr SenQ..bukak2 tgk manyak oooo voucher

meriah ooooo tgk nilai2 voucher tu
ttibe rasa diri di sayangi..hahhaa

tapi.....
hampa plak ttibe..

yang bawah ni, voucher RM50
tapi kena beli brg RM500 above 
da tu plak 1 voucher 1 resit :(
oh mak keciwa...ingat bleh la beli blender 1 ketul kan

pastu yg ni lagi meriaaahhhh
voucher RM500 koooo
mak kayooooo

tapi....
setiap voucher tu dia da btau valid utk barang mana
bukan sume barang
kalo dia ckp 1 voucher 1 resit brg harga seribu hengget pn da syiok kan..hahaa

tapi ini tidak...

contoh 1 voucher tu hanya valid utk esbok ini jek :(
ko gila...harga esbok ni 6ribu hengget ok
tolak 500...aku yg pengsan tgk rege lepas kena tolak

huwaaa...baru nk berangan kot boleh la nk beli esbok baru tk umah kan

tak pe...org da kasi kite amik je la kan
kalo x mo guna kite lempar dlm tong sampah :(


10 comments:

♥cikmOt♥ said...

ni kes tak ikhlas ni....mungkin ikhlas tapi jauhhhhhhhhhhhhh

Sidratul Muntaha said...

mgm la
dari dulu gitu
jgnkan sen q
sen heng pun sama
aku kdg2 siap campak je klu dpt voucher tu kat kedai..
siap ckp dgn budak kedai tu..
- ko nak maik ke or akak koyak.buat sakit ati je bagi.
-klu aku dtg beli mmg la deme lps tu tak bgi lgi.

Gieyana said...

marketing plan diorg x boleh blah..huhu..

watyz said...

sah x ikhlas... hahahha

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh bile agaknye nak guna voucher tu??

xpe jimat dr sekarang..lama² leh beli esbok tu

SURIA AMANDA said...

promosi brg mcm x kena gaya jer senq ni kan....

Nad @ MamaZN said...

SenQ, senQ..takmo jaga hati pelanggan...

Nana said...

Marketing strategy hahah

My Love.. said...

giler tak ikhlas..dah la tah2 dh naikkan harga esbok tu siap2 ke..huhu

xpe syana...tunggu next voucher :)

iduraz said...

senheng pon rupa gtu gak..baucer tak boleh blah..haha