IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, November 9, 2012

Jawatan baru aku - personal shopper

Morning!!!
best nye sekarang ni..tgh pokai pun aku bleh shopping lagi :p

sebab ada family aku yg bg jawatan personal shopper kt aku..hahaha
dorg bz keje kan..so hal2 soping ni dorg serah kt aku jek
just btau jek nk ape, design camne, bajet brape
zassss aku cari kan...

ni baru lepas tolong shopping utk org
bahagia nye rasa jiwa..pagi2 da beli brg :-)
even bkn sdiri punya...tapi dapat klik maybank2u tu da rasa best sgt!!!
#gilos#

ni pun da tolong belikan utk org
:-)
aku lap air liur je la
sbb mak tgh miskin sket ni
lagi best sbb nnt brg sume pos ke alamat aku
hahhaaa bleh aku berangan kejap 


pastu ade gak yg aku tolong shoppingkan kt kedai
kalo ade family members yg bg job gini lagi aku suke
sbb bleh window soping di alam nyata..hahaa
:-)

tq la family aku yg trust bg job ni
xde mark up ape pun..dorg bg duit upah beli mehun jek
haahaa

kot ade kawan2 yg x sempat nk soping, atau negeri ko xde kedai yg ko nk beli brg, roger aku ye
aku bleh tolong belikan pastu pos kt ko
hahaa aku mmg x mark up..tp kos pos byr sdiri
aku nk kepuasan soping tu aje..

#gini la bila shopaholic ketagih soping tapi tgh pokai#
heheee

7 comments:

Dee said...

wah..rajinnya syana..tp shopping mmg kegemaran org pompuanlah kan..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

cer ko bagi list barang ape yg ko boleh sopingkan syana oii.. hehe..

tolong sopingkan tudung paridah utk aku esok kat butik boleh dak? malas nak que amik nombor. ngeeee

SyaNa said...

urusan personal shopper sila email: syanasaid@gmail.com

hahahaa mak ok jekkkkk

Myra Jay said...

Cantiknya H/bag tu, terus rasa nak beli gak tapiiii......huhuuu

SURIA AMANDA said...

aku ingat aku sorang je mcm ni..ko pun sama eh nok..hehehe

kurus said...

wahh rajin tul syana nie ..
tapi ok gak kann
utk kepuasan membeli ahahha ;)

Iela Fazielah said...

BAGUS KO SYANA...SERUPA AKU GAK LA.. TLG BELIKAN ORG BRG.. TP BENDA BIASA2 JE..TLG MENOLONG LA KATAKAN..TP ADA BRG2 AKU BERKENAN KOT BOLEH MINTAK TLG KO BLKAN NNT KO TLG EK